PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym › Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    From: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    Date: Wed, 13 Apr 2005 20:04:01 +0000 (UTC)

    Daniel Stankiewicz <t...@a...pl> napisał(a):

    > Pewnie masz rację. Jak widać wiele ludzi na takie ogłoszenia odpowiada,
    > bo dostałem mnóstwo ofert. Nie zmienia to faktu, że trochę się sparzyłem
    > (a najgorsze jest to, że chciałem jak najlepiej) i następnym razem bym
    > to zrobił zupełnie inaczej. Nie zmienia to też faktu, że naprawdę mam
    > nadzieję, że nie będzie następnego razu - moim powołaniem raczej nie
    > jest zarządzanie zasobami ludzkimi.

    Napisałeś, że jesteś informatykiem. Powiem szczerze (a zdarzało mi się
    prowadzic rekrutacje), że moim zdaniem lepiej jest jesli rekrutacje na
    stanowiska informatyczne prowadzą informatycy.
    Gwoli wyjasnienia. Rekrutacje w których brałem udział ja, wyglądaly tak, że
    pierwszy przesiew kandydatów robiły HRy. Wygladało to tak, że do mnie
    trafiały aplikacje ludzi, którzy zapewne osobowościowo, najlepiej pasowali,
    do oferowanego stanowiska, ale z tych którzy nadsyłali aplikacje byli
    najgorzej przygotowani merytorycznie. moim zdaniem, znacznie lepszy model
    jest taki, w którym to informatyka w pierwszym etapie wybiera osoby,
    pasujące pod względem merytorycznym. ie mam nic przeciwko temu, zeby HRy z
    tak wybranych kandydatów dobierały sobie najlepiej im odpowiadających.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    Eddie