PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konstruktor mechanik w Niemczech

  • 1. Data: 2004-08-17 09:55:07
    Temat: Konstruktor mechanik w Niemczech
    Od: "jensen" <j...@i...pl>

    Witam
    Ostatnio zaczełem się zastanawiać nad szansą znalezienia (zatrudnienia) w
    niemieckiej firmie na stanowisku konstruktor - mechanik. Szukałem ofert na
    jobpilot.de i znalazłem ich kilkaset.
    Pytanie: czy ktos w was lub waszych znajomych został zatrudniony na takim
    lub podobnym stanowisku w Niemczech (interesują mnie kraje niemiecko
    języczne)
    Jaki mają wymagania czy oczekiwania, na jakim poziomie trzeba znać język no
    i ile mozna realnie zarobić. Jak wiecie cokolwiek to mówcie, z góry dziękuję
    Piotr