PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie] › Jak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie]
    From: "Marek" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie]
    Date: Thu, 22 Apr 2004 12:48:56 +0200

    Witam

    Właśnie kończę liceum ogólnokształcące, wkrótce zamierzam rozpocząć studia.
    Przyznam szczerze, że nie bawi mnie życie biednego studenta, który będzie
    mieszkał z kilkoma studentami-alkoholikami, którzy będą pić co wieczór tanie
    browary i gnić w jakiejś starej kamienicy ze starą babą, która będzie
    właścicielką tej kamienicy i do wszystkiego będzie się czepiać. Nie
    zamierzam też ogłuchnąć, jeżdżąc dwie godziny dziennie starym, kopcącym
    autobusem na uniwersytet...
    Krótko mówiąc studia dzienne raczej z powyższych powodów odpadają...

    ...i może to dobrze bo sam nie wiem czy dostałbym się tam gdzie bym chciał.
    Wolę studia zaoczne. Są płatne, ale nie trzeba płacić ani za melinę, ani za
    dojazdy.
    Ale chciałbym dorobić przy okazji trochę, choćby po to żeby jechać na
    uniwersytet własnym autem. Pracowałem już trochę jako webmaster, tworzyłem
    strony WWW w oparciu o PHP oraz Flasha. Ale przyznam, że pracodawcy to
    wyzyskiwacze... za to za co firma wzięłaby z 2.000 zł dostawałem 10% z tego
    :(. Poza tym o klientów trudno... gdybym mieszkał w Warszawie może byłoby
    lepiej.

    Myślałem, żeby uruchomić jakiś portal, np. o Javie (właśnie uczę się Javy,
    przez wakacje będę już coś umiał). Pobierałbym opłaty Premium SMS za
    odczytywanie niektórych artykułów... tylko czy ktoś to kupi?

    A może macie jakieś inne propozycje na pracę dla mnie?