PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zarabiać?

  • 11. Data: 2003-03-07 14:12:45
    Temat: Re: Jak zarabiać?
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    winetu <P...@p...onet.pl> napisał(a):

    >> tłumaczyć,

    Rany boskie, proszę nie doradzać pochopnie ludziom takich rzeczy. Z ludzi
    _dobrze_ znających język do tłumaczenia nadaje się jakieś 5-10%. Za dużo w
    życiu widziałam tekstów wannabe tłumaczy, którzy myślą, że "znają gramatykę,
    a słówka znajdą w słowniku."

    JoP

  • 12. Data: 2003-03-12 10:36:34
    Od: "M S" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > a umiesz robic cos, co moglabys wykonywac w domu?
    >
    > btw: czy z powyzszego wynika, ze chcesz byc dalej na wychowawczym,
    > pobierac swiadczenia a pracowac na czarno?
    >
    > --

    Nineczko, nie pobiera się u NAS świadczeń na wychowawczym,a można zarabiać
    pieniądze do określonej kwoty NIE NA CZARNO.
    Poza tym, gdybym wiedziała, co moge robić, to nie zadawałabym tego pytania,
    prawda?

  • 13. Data: 2003-03-12 10:36:40
    Od: "sproket" <s...@N...gazeta.pl>

  • 14. Data: 2003-03-12 12:33:38
    Temat: Re: Re: Jak zarabiać?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "M S" <s...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > pieniądze do określonej kwoty NIE NA CZARNO.
    > Poza tym, gdybym wiedziała, co moge robić, to nie zadawałabym tego pytania,

    tak, tylko widzisz, problem polega na tym, ze nikt ci tutaj nie powie,
    co MOZESZ robic, bo nikt nie wie, co UMIESZ robic.

    bez zadnych kwalifikacji i zdolnosci tudziez doswiadczenia ilosc prac
    do wykonywania w domu zaprawde jest niewielka.
    zeby nie powiedziec, zadna. jedyne, co bys mogla, to na przyklad
    zorganizowac punkt opieki nad dziecmi i pobierac pieniadze za
    zajmowanie sie cudzymi dzieciakami.
    to wnioskuje umiesz, skoro sie zajmujesz wlasnym.