PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem co do ceny

  • 1. Data: 2003-03-06 20:41:13
    Temat: problem co do ceny
    Od: "Lajcik" <d...@l...o2.pl>

    Mam taki mały problem, a mianowicie :
    Pracuje w niewielkiej firmie jako przedstawiciel i ostatnio dyrektor
    poprosił mnie abym wykonał dla firmy strone www, stara strona to
    www.amtra.pl , dodał żebym zastanowił się nad ceną i dał mu jak najszybciej
    odpowiedź. Nie jestem jakimś tam profesjonalistą , robię parę stronek m.in.
    www.izabella.up.pl (jeszcze nieskończona) i prośba do grupowiczów :
    jaką byście krzykneli cenę ( pewnie to będzie jako premia ) ? dodam że będę
    to robił po godzinach

    --
    Pozdrowienia
    Lajcik

  • 2. Data: 2003-03-07 07:42:00
    Temat: Re: problem co do ceny
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    widac ze znasz sie na rzeczy, a pytanie dales tylko po to zeby rozreklamowac
    obie stronki www. nie pochwalam tego ale sprytnie zadzialales

    Tobi

  • 3. Data: 2003-03-07 12:37:20
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    "Tobi" <l...@p...fm> wrote in message
    : widac ze znasz sie na rzeczy, a pytanie dales tylko po to zeby
    rozreklamowac
    : obie stronki www. nie pochwalam tego ale sprytnie zadzialales
    a ja widzę dwie amatorskie dość słabe strony.

    co do meritum: zastanów się ile czasu będziesz to robił, znasz swoją
    dniówkę...
    pozdrawiam
    RW

  • 4. Data: 2003-03-07 15:44:31
    Od: "Lajcik" <d...@l...o2.pl>

    ----
    | widac ze znasz sie na rzeczy, a pytanie dales tylko po to zeby
    rozreklamowac
    | obie stronki www. nie pochwalam tego ale sprytnie zadzialales
    |
    | Tobi

    nie bardzo chodzilo o reklame, tylko serio pytałem
    | Pozdrowienia
    Lajcik
    ----
    gg: 2674214
    "Pieniądze ułatwiają znoszenie ubóstwa."

  • 5. Data: 2003-03-07 15:54:24
    Od: "Lajcik" <d...@l...o2.pl>

    ale rzeczywiście sprytnie wyszło :)

    --