eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 48

  • 31. Data: 2006-07-03 08:37:43
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    [...]

    >> dokumentu w PDF. Jeżeli jednak nie mamy tego typu sygnałów, to powinniśmy
    >> zadbać o to by po drugiej stronie dostali dokument w formacie
    >> najpopularniejszym, a nie najwłaściwszym według starającego się o pracę.

    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20052121766&type=2&name=D20051766.pdf

    Może zacytuj o co Ci chodzi, bo póki co to nie bardzo widzę.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl


  • 32. Data: 2006-07-03 08:45:04
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    >> A kolega słyszał o standardach biurowych?

    > No właśnie - wg ustawy podstawowym standardem biurowym jest dokument
    > open office a nie worda - proponuje wysłać coś w tym formacie i życzę
    > powodzenia...

    A ustawa dotyczy kogo? Kim jest 'podmiot realizujący zadania publiczne',
    który jest wymieniony w tym linku, co go rzuciłeś? :)

    >> Możesz wydać 1.5 zł do tego żeby Ci to zrobiła firma, która się tego typu
    >> rzeczami (przepistywaniem tekstów) zajmuje.

    > za 1.5 nie widzialem firmy która robi to dobrze. widziałem fuszerke
    > małolata, któremu ojciec na komunię kupił komputer.

    A ja widziałem dobre firmy. Ale niech będzie - 5 zł.
    No i? To dalej nie jest 2000 tyś, rzucone wcześniej. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl


  • 33. Data: 2006-07-03 08:46:49
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    >> No bez przesady. Taki prosty tekst jak CV, czy LM to się nie ma prawa
    >> rozjechać, chyba że wpisuje go ktoś kto kompletnie nie zna Worda. A PDFa
    >> niestety nie wszyscy tam 'po drugiej stronie' mają.

    > A worda z pierwszej... Bo zastanów się, kto o zdrowych zmysłach kupi
    > worda tylko do pisania CV?

    Nie można dać tego dokumentu do napisania jakiejś firmie? Inna rzecz, że
    rzeczywistość mamy jaką mamy i w domach ciężko nie spotkać Worda. Legalnego,
    czy nie. Oczywiście możesz udawać że jest inaczej. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl


  • 34. Data: 2006-07-03 08:49:41
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    >>> dokumentu w PDF. Jeżeli jednak nie mamy tego typu sygnałów, to powinniśmy
    >>> zadbać o to by po drugiej stronie dostali dokument w formacie
    >>> najpopularniejszym, a nie najwłaściwszym według starającego się o pracę.
    >
    >> http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20052121766&type=2&name=D20051766.pdf
    >
    > Może zacytuj o co Ci chodzi, bo póki co to nie bardzo widzę.

    Chodzi o to, ze PDF jak i np dokument open office jest jednym ze
    standardowych dokumentów, które wg tego rozporzadzenia MUSI byc przyjete
    przez podmioty realizujące zadania publiczne... Co więcej wymieniony
    jest tez dokument worda, ale tylko jako dokument "jedynie do odczytu".

    Tak więc powoływanie się co rusz na standard biurowy jest nieadekwatne
    IMHO.



    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl


  • 35. Data: 2006-07-03 08:52:34
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    >
    >>> No bez przesady. Taki prosty tekst jak CV, czy LM to się nie ma prawa
    >>> rozjechać, chyba że wpisuje go ktoś kto kompletnie nie zna Worda. A PDFa
    >>> niestety nie wszyscy tam 'po drugiej stronie' mają.
    >
    >> A worda z pierwszej... Bo zastanów się, kto o zdrowych zmysłach kupi
    >> worda tylko do pisania CV?
    >
    > Nie można dać tego dokumentu do napisania jakiejś firmie? Inna rzecz, że
    > rzeczywistość mamy jaką mamy i w domach ciężko nie spotkać Worda. Legalnego,
    > czy nie. Oczywiście możesz udawać że jest inaczej. :)


    Niezależnie od sytuacji, nie wydaje mi sie zasadne wydawania pieniedzy
    na bubel, którego nie użyje do niczego po za napisaniem CV.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl


  • 36. Data: 2006-07-03 08:56:14
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    >
    >>> A kolega słyszał o standardach biurowych?
    >
    >> No właśnie - wg ustawy podstawowym standardem biurowym jest dokument
    >> open office a nie worda - proponuje wysłać coś w tym formacie i życzę
    >> powodzenia...
    >
    > A ustawa dotyczy kogo? Kim jest 'podmiot realizujący zadania publiczne',
    > który jest wymieniony w tym linku, co go rzuciłeś? :)

    Sa to wszelkie instytucje panstwowe, samorzadowe, oraz wspolpracujace z
    nimi... Pisales o standardzie biurowym, a jakich biur jest najwiecej?


    >>> Możesz wydać 1.5 zł do tego żeby Ci to zrobiła firma, która się tego typu
    >>> rzeczami (przepistywaniem tekstów) zajmuje.
    >
    >> za 1.5 nie widzialem firmy która robi to dobrze. widziałem fuszerke
    >> małolata, któremu ojciec na komunię kupił komputer.
    >
    > A ja widziałem dobre firmy. Ale niech będzie - 5 zł.
    > No i? To dalej nie jest 2000 tyś, rzucone wcześniej. :)

    jak juz to chyba raczej 2 tys (skrót od tysięcy to jest tys a nie tyś),
    zreszta nie ja rzucalem ta cene... ja nie zaplacilbym z MS Worda nawet
    10zl... Filozofia programu, który wie lepiej ode mnie co chce zrobic
    jakos mi nie odpowiada...


    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl


  • 37. Data: 2006-07-03 09:12:22
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    >> A ustawa dotyczy kogo? Kim jest 'podmiot realizujący zadania publiczne',
    >> który jest wymieniony w tym linku, co go rzuciłeś? :)

    > Sa to wszelkie instytucje panstwowe, samorzadowe, oraz wspolpracujace z
    > nimi... Pisales o standardzie biurowym, a jakich biur jest najwiecej?

    Miło, że zamiast rzeczowych argumentów ludzie w dalszym ciągu na usenecie
    w imię 'ideolo' potrafią przypieprzyć się do nieistotnego z punktu widzenia
    dyskusji szczegółu. :) A autor wątku wspominał coś o wysyłaniu _tylko_
    do budżetówki? Czy też może pojęcie kontekstu dyskusji jest Ci obce i wolisz
    wyciąć fragment zupełnie odrywając od całości tejże i popastwić się nad
    nim? :)

    Proszę o uczciwą odpowiedź - jaki wg Ciebie format jest
    _najpopularniejszy_ w firmach:

    a) doc
    b) pdf
    c) open document

    ?

    Z moich doświadczeń wynika jednak że a), niezależnie jak mocno tupią
    i protestują zwolennicy OpenSource i systemu który na desktopach ma
    5% (?) udziałów. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl


  • 38. Data: 2006-07-03 09:13:05
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Chodzi o to, ze PDF jak i np dokument open office jest jednym ze
    > standardowych dokumentów, które wg tego rozporzadzenia MUSI byc przyjete
    > przez podmioty realizujące zadania publiczne...

    Firma != podmiot realizujący zadania publiczne.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl


  • 39. Data: 2006-07-03 09:15:44
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Chodzi o to, ze PDF jak i np dokument open office jest jednym ze
    > standardowych dokumentów, które wg tego rozporzadzenia MUSI byc przyjete
    > przez podmioty realizujące zadania publiczne... Co więcej wymieniony
    > jest tez dokument worda, ale tylko jako dokument "jedynie do odczytu".

    > Tak więc powoływanie się co rusz na standard biurowy jest nieadekwatne
    > IMHO.

    A co to jest: "Podmiot realizujący zadania publiczne"?

    j.


    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    Za wszelkie moje błędy odpowiada imć Chochlik Newsowy ;)
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/
    * * * powierzchnia reklamowa - do wynajęcia * * *


  • 40. Data: 2006-07-03 09:19:04
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > jak juz to chyba raczej 2 tys (skrót od tysięcy to jest tys a nie tyś),
    > zreszta nie ja rzucalem ta cene... ja nie zaplacilbym z MS Worda nawet
    > 10zl... Filozofia programu, który wie lepiej ode mnie co chce zrobic
    > jakos mi nie odpowiada...

    Potęga MSO leży w zarządzaniu grupowym - tak i oprogramowaniem jak
    i dokumentami. OO jeszcze koncepcyjnie do tego etapu nawet nie doszedł.
    Dlatego debatowanie o wyższości jednego nad drugim nie ma żadnego sensu.
    Moim zdaniem każdy dokument należy wysłać tak aby adresat był w stanie
    go odczytać. W omawianym tu przypadku najlepszym wydaje mi się wykonaie
    telefonu i zadanie prostego pytania.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    Za wszelkie moje błędy odpowiada imć Chochlik Newsowy ;)
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/
    * * * powierzchnia reklamowa - do wynajęcia * * *

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1