PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??

  • 31. Data: 2008-03-09 00:05:35
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Maurycy APeDowski pisze:

    > tak kurwo bez szkoły. Witaj w kf

    A tak żeśmy się namęczyli żebyś się nam wreszcie przedstawił. No i
    jeszcze ktoś mógł mieć jakieś wątpliwości co do mentalności typowego
    spamera.

    Ja cię do KF'a wrzucał nie będę. Uwielbiam czytać jak śmieciarze tacy
    jak ty wymyślają ideologie do swojego śmieciarstwa.

  • 32. Data: 2008-03-09 00:06:07
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    takijeden pisze:

    > Twoj szef w poniedzialek bedzie mial co czytac.

    Jaki szef? Chyba po wycięciu wyrostka :D

  • 33. Data: 2008-03-09 01:15:40
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 8 Mar 2008 13:48:11 +0100, "Maurycy APeDowski"
    <ÓPD@witóti-militari.bÓ> wrote:

    >Większość testów którym poddają nas potencjalni pracodawcy przy rozmowach
    >kwalifikacyjnych opiera się na zdolności rozumowania w zakresie
    >powierzchniowych symboli geometrycznych. Istnieje twierdzenie że tego nie
    >można wyćwiczyć, to jest wrodzone. Nie do końca się zgadzam z takim
    >twierdzeniem. Otóż o wiele lepszy wynik osiągnie kandydat, który przechodził
    >w przeszłości dość czętsto takie testy, niż kndydat, którego poddano próbie
    >pierwszy raz.
    >Dlatego często samemu uczestnicze w społecznych testach ineteligencji np.
> [...]

    Ciekawym, jaką firma iq-test ma politykę dotyczącą spamu ze strony
    swoich użytkowników. Ciekaw byłem do tego stopnia, że przesłałem im
    kopię twojego posta.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 34. Data: 2008-03-09 08:00:37
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Maurycy APeDowski pisze:
    > tak kurwo bez szkoły. Witaj w kf

    Dobra Maurycy, pochwal się publicznie wynikiem! :D
    Dodatni jest chociaż? :P

  • 35. Data: 2008-03-09 10:02:51
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ciekawym, jaką firma iq-test ma politykę dotyczącą spamu ze strony
    > swoich użytkowników. Ciekaw byłem do tego stopnia, że przesłałem im
    > kopię twojego posta.

    Też jestem ciekaw ich polityki, przedstaw ja tu macieju matkojebco, jak
    dostaniesz odpowiedź

  • 36. Data: 2008-03-09 10:04:44
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "sieciowy groszek" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fr05rk$bs$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dobra Maurycy, pochwal się publicznie wynikiem! :D
    > Dodatni jest chociaż? :P

    b...@g...com
    b...@g...com
    b...@g...com
    b...@g...com
    b...@g...com
    b...@g...com
    b...@g...com
    b...@g...com

    wysłałem ci wynik na email

  • 37. Data: 2008-03-09 10:34:36
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 8 Mar 2008 22:59:02 +0100, Maurycy APeDowski napisał(a):

    > ty nawalasz spam i nawet cie sie nie chce ideologii dorabiać.

    ROTFL =)

    BTW - ja mam pecha jakiegoś normalnie, już drugi raz w tym tygodniu na tej
    grupie mnie oskarżają o spam, a ja nawet łańcuszków nie rozsyłam, a na
    reklamie nie zarobiłem ani złotówki ;]

    Jak tak dalej pójdzie, będę musiał zmienić nick :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 38. Data: 2008-03-09 11:29:19
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 9 Mar 2008 11:02:51 +0100, "Maurycy APeDowski"

    >Też jestem ciekaw ich polityki, przedstaw ja tu macieju matkojebco, jak
    >dostaniesz odpowiedź

    Ojej, ale mi dosunął. :D
    Czy naprawdę jesteś przekonany, że w ten sposób zachęcasz postronnych
    do kliknięcia na twoje linki, panie prezesie banku?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 39. Data: 2008-03-09 11:42:31
    Od: sz <s...@b...no>

    Maciej Bojko wrote:
    > Ciekawym, jaką firma iq-test ma politykę dotyczącą spamu ze strony
    > swoich użytkowników. Ciekaw byłem do tego stopnia, że przesłałem im
    > kopię twojego posta.

    chyba popieraja spam i wszelkie metody prowadzace do zwiekszenia liczby
    odwiedzajacych, w regulaminie nie ma zadnych zapisow przeciwko temu.

  • 40. Data: 2008-03-09 11:58:10
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    > Ojej, ale mi dosunął. :D
    > Czy naprawdę jesteś przekonany, że w ten sposób zachęcasz postronnych
    > do kliknięcia na twoje linki, panie prezesie banku?

    nie, zachęcam ich żeby wybrali na pigalaku towarzystwo twojej matuli