-
11. Data: 2002-06-26 10:48:54
Temat: Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
Od: "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>
> > Generalnie, bardzo ostre ciecia za kazdy problem. Admin jest
> > jak ksiegowa, nie moze popelniac bledow.
>
> Pod warunkiem ze bedie wynagradzany jak ksiegowa a nie jak pan przynies
> podaj pozamiataj.
> Nie mozna wymagac od czlowieka za marne pieniadze zeby byl w pelni
> dyspozycyjny i na kazdym kroku uslugiwal WLADCY. A takie wrazenie odnosze
> czytajac te posty.
Wlasnie kolega mnie ubiegl w wypowiedzi :) . O czym my rozmawiamy ?
Czy o firmie PKO BP ktora zleca prowadzenie swojej strony gieldowej jakiejs
firmie i chce aby ta strona chodzila non stop bo nie moga sobie pozwolic na
wielo tysieczne straty i placa miesiecznie za to 5000 zl czy o sieci w bloku
gdzie szef firmy chce placic administratorowi 200 zl za to zeby wszyscy w
bloku spokojnie mogli grac w Quaka lub sciagac gole panienki tudziez facetow
?
I gdzie tu mowa o potracaniu 10 % za 1% opznienia w stosunku do uptime ? ba
... gdzie tu wogole jakis chory kilku godzinny czas reakcji ?
W DUZYCH firmach ktore obsluguja DUZYCH klientow i dostaja za to DUZE
pieniadze czas reakcji jest rzedy od 0 do godziny w zlaeznosci od pory dnia
czy nocy oraz okolo 8 godzinny czas na usuniecie awarii ... i to juz jest
naprawde szybko i pozadnie ... oczywiscie firma jesli to jest pierdola robi
to w ciagu 30 sekund i nie czeka 8 godzin bo jak bedzie tak czesto to klient
odejdzie ... wsyztko jest wiec w porzadku tylko prosze liczyc KOSZTY na
ZAMIARY ....
AndY
-
12. Data: 2002-06-28 21:37:52
Temat: Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
Od: "WWTech" <w...@w...pl>
Witam,
"Dominik Gawłowski" <d...@w...pl> wrote in message
news:afc2fb$hp7$1@news.tpi.pl...
>
> > Generalnie, bardzo ostre ciecia za kazdy problem. Admin jest
> > jak ksiegowa, nie moze popelniac bledow.
>
> Pod warunkiem ze bedie wynagradzany jak ksiegowa a nie jak pan przynies
> podaj pozamiataj.
> Nie mozna wymagac od czlowieka za marne pieniadze zeby byl w pelni
Czy ja pisalem o marnych pieniadzach? Wrecz przeciwnie. Pisalem ze musi miec
odpowiednie warunki, co implikuje rowniez _satysfakcjonujaca_ pensje.
> dyspozycyjny i na kazdym kroku uslugiwal WLADCY. A takie wrazenie odnosze
> czytajac te posty.
Za uczciwe pieniadze - jak najbardziej mozna.
> pozdrawiam
>
> Dominik Gawlowski
Pzdr, WWTK
-
13. Data: 2002-06-28 21:44:43
Temat: Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
Od: "WWTech" <w...@w...pl>
Witam,
"AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message
news:afc64s$j0v$1@news.tpi.pl...
> > > Generalnie, bardzo ostre ciecia za kazdy problem. Admin jest
> > > jak ksiegowa, nie moze popelniac bledow.
> >
> > Pod warunkiem ze bedie wynagradzany jak ksiegowa a nie jak pan przynies
> > podaj pozamiataj.
> > Nie mozna wymagac od czlowieka za marne pieniadze zeby byl w pelni
> > dyspozycyjny i na kazdym kroku uslugiwal WLADCY. A takie wrazenie
odnosze
> > czytajac te posty.
>
> Wlasnie kolega mnie ubiegl w wypowiedzi :) . O czym my rozmawiamy ?
> Czy o firmie PKO BP ktora zleca prowadzenie swojej strony gieldowej
jakiejs
> firmie i chce aby ta strona chodzila non stop bo nie moga sobie pozwolic
na
> wielo tysieczne straty i placa miesiecznie za to 5000 zl czy o sieci w
bloku
> gdzie szef firmy chce placic administratorowi 200 zl za to zeby wszyscy w
> bloku spokojnie mogli grac w Quaka lub sciagac gole panienki tudziez
facetow
> ?
W takim wypadku nie potrzebuje admina, tylko amatora i dwie-trzy ksiazki z
serii "nie tylko dla orlow" lub "w 24 godziny".
> I gdzie tu mowa o potracaniu 10 % za 1% opznienia w stosunku do uptime ?
ba
> ... gdzie tu wogole jakis chory kilku godzinny czas reakcji ?
J.w.
>
> W DUZYCH firmach ktore obsluguja DUZYCH klientow i dostaja za to DUZE
> pieniadze czas reakcji jest rzedy od 0 do godziny w zlaeznosci od pory
dnia
> czy nocy oraz okolo 8 godzinny czas na usuniecie awarii ... i to juz jest
> naprawde szybko i pozadnie ... oczywiscie firma jesli to jest pierdola
robi
W duzych szanujacych siebie i klienta firmach i tak wszystko dziala na
zasadzie potrojnej nadmiarowosci lub podobnej, wiec pojedyncza awaria i tak
nie zostanie zauwazona przez klienta.
> to w ciagu 30 sekund i nie czeka 8 godzin bo jak bedzie tak czesto to
klient
> odejdzie ... wsyztko jest wiec w porzadku tylko prosze liczyc KOSZTY na
> ZAMIARY ....
Oczywiscie.
> AndY
Pzdr, WWTK