PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia wdrozeniowiec Symfonii?

  • 11. Data: 2005-12-28 22:18:16
    Temat: Re: Ile zarabia wdrozeniowiec Symfonii?
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    > Może ktos zna jakis rząd wielkości (3 tys - 6 tys.?), zasady wynagradzania
    > (800 zł + 25 zł za godz. spędzoną u klienta?)

    Mozna liczyc na 2 k zl. i wiecej, zalezy od miesiaca.

  • 12. Data: 2005-12-28 22:32:20
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    ok, dla przykładu gdzie wiem że miały miejsce konkretne kwoty.
    Pracowało nas czterech, wykonywaliśmy dokładnie tę samą pracę (praca w ruchu
    ciągłym). dla ułatwienia, w Polsce, dwa lata temu
    1 os - 10 tys., 2 os - 7 tys, 3 os- 6750, 4 os - 3500.
    Rozrzut, nie? A praca dla każdego z nas dokładnie taka sama. a własciwie ta
    sama

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 13. Data: 2005-12-29 00:11:01
    Od: "yard" <y...@B...fm.BEZTEGO>

    i nie mogles tak od razu napisac.
    A propos, to gdzie zapraszasz na te komputery za 250 zl?

  • 14. Data: 2005-12-29 14:53:48
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    yard napisał(a):
    > i nie mogles tak od razu napisac. A propos, to gdzie zapraszasz na te
    > komputery za 250 zl?

    gugle Twoim przyjacielem,
    tez w soboty i niedziele //mjuzik
    Stawiam na http://www.gromax.abc.pl/
    Co wygrałem...?

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 15. Data: 2005-12-29 15:05:54
    Od: "Zapracowany" <d...@j...karuzela>

    > gugle Twoim przyjacielem,
    > tez w soboty i niedziele file://mjuzik
    > Stawiam na http://www.gromax.abc.pl/
    > Co wygrałem...?

    Czy ja wiem? Chyba nic.
    A to te komputery są tylko dla wybranych?
    To jest tak jak w "Kodzie Leonarda da Vinci"?
    Trzeba najpierw zagadkę rozwiązać, a potem czeka nagroda: komputer za 250
    zł?
    No to chyba, że tak...
    To mi się nawet podoba! Już widzę to w przyszłości. To może być przełom w
    reklamie i marketingu.

  • 16. Data: 2005-12-29 15:34:55
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Zapracowany napisał(a):
    > To może być przełom w
    > reklamie i marketingu.

    jaki tam przełom... ot, stare lisie sztuczki

    ;)

  • 17. Data: 2005-12-29 18:38:39
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Co wygrałem...?
    stronka na razie na freehostingu, dlatego nie ma co poruszać tematu:)
    a co wygrałeś? wycieczkę.
    dookoła pokoju

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---