PracaGrupypl.praca.dyskusjeHamburg czy Berlin ???

  • 11. Data: 2002-07-19 05:46:10
    Temat: Re: Hamburg czy Berlin ???
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Zapomnialem napisac, ze w oplacie jest wszystko, tzn ogrzewanie, ale takze
    > woda i elektrycznosc.
    > Mozna uzywac do woli. No i kabel. Tylko polskich programow nie ma :(

    He, no to nie drożej niż w W-wie. Zresztą ja mieszkam na zadupiu i jak
    policzę wszystkie czynsze, opłaty, kablówke itp. to mnie wychodzi z 700 zł.
    Jakbym chciał to wynajmować to bez opłat musiałbym jeszcze dać 700, ale to
    nawet nie Berlin czy Hamburg ale nawet nie Poznań. Faktem jest, że opłaty
    (prąd, gaz, woda, ogrzewanie) w RP poszły w ostatnim czsie mocno w góre.

  • 12. Data: 2002-07-19 07:11:52
    Od: "Bolek" <1...@p...gazeta.pl>

    > Ile w Hamburgu kosztuje wynajecie mieszkania ?
    > W Berlinie bez szukania mozna wynajac za 500 EURO w pelni umeblowane
    > mieszkanko.

    Powaga???? Ale drogo... Mi sie udalo w Monachium (w centrum) znalezc 66m2 za
    700 ? ze wszystkim :P
    Heh... a juz myslem czy sie nie przeniesc...
    T.