PracaGrupypl.praca.dyskusje › HELP DESK, Support, .. jakie średnie zarobki - Kraków, Warszawa?

  • 1. Data: 2007-11-07 13:42:30
    Temat: HELP DESK, Support, .. jakie średnie zarobki - Kraków, Warszawa?
    Od: "Edek" <x...@t...pl>

    Czy ktoś jest zorientowany na temat średni zarobków na stanowisku pracownika
    HELP DESK,
    support?

  • 2. Data: 2007-11-07 17:15:06
    Od: ps <p...@o...pl>

    Edek pisze:
    > Czy ktoś jest zorientowany na temat średni zarobków na stanowisku pracownika
    > HELP DESK,
    > support?

    Zalezy czego HD i na jakim poziomie. Zalezy czy przez tel.czy także u
    klienta. Inaczej sie ksztaltuje HD jakiegos prostego programu a inaczej
    jakiejs zaawansowanej technologii. Zalezy jaka wiedzę musi miec taki
    Helpdeskowiec...

    W Poznaniu mysle ze jest porownywalnie jak w Krakowie. I Kształtuje to
    sie tak:
    lipny HD - lipna kasa, 1,3 - 1,7 k netto
    profesjonalny HD, ze sporą wiedzą lub zaawansowana tematyką - powyzej
    1,8 k netto. Mysle ze tak do 3,5 k netto. Ja w każdym razie min. 3k
    oczekuje.

  • 3. Data: 2007-11-07 18:30:01
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > k netto. Mysle ze tak do 3,5 k netto. Ja w każdym razie min. 3k oczekuje.

    Tak z ciekawości - HD czego za 3-3.5k ?

  • 4. Data: 2007-11-07 20:23:53
    Od: ps <p...@o...pl>

    Bartek pisze:

    > Tak z ciekawości - HD czego za 3-3.5k ?

    Środowisko sieci miedzyoperatorskich. Znajomosc Cisco, Juniper + cala
    sieciowka teleinformatyczna (koncentratory DSL, SDH, itd.).

    Ale wyobrazam sobie takze profesjonalny HD w duzym przedsiebiorstwie
    (AD, Exchange, jakies aplikacje biznesowe, itd) za podobne pieniadze.
    Ostatnio znajomy szukal kogos na HD za takie pieniadze, ale zaden z
    kandydatow nie sprostal wymaganiom. Jesli byla wiedza to brak
    predyspozycji do HD (cierpliwosc, spokojna natura, umiejetnosc pracy w
    stresie, przyjemny glos, umiejetnosc poprawnego wyslawiania się i
    prowadzenia rozmowy, umiejetnosc poprowadzenia usera "za raczke" do
    rozwiazanie problemu). Jak się okazuje, rzadko kto posiada takie cechy.

  • 5. Data: 2007-11-08 08:34:10
    Od: m...@g...com

    On 7 Lis, 21:23, ps <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > prowadzenia rozmowy, umiejetnosc poprowadzenia usera "za raczke" do
    > rozwiazanie problemu). Jak się okazuje, rzadko kto posiada takie cechy.

    A co to za firma do której twój znajomy szukał kogoś do pracy ???

    Pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2007-11-08 09:34:54
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > umiejetnosc poprowadzenia usera "za raczke" do rozwiazanie problemu). Jak
    > się okazuje, rzadko kto posiada takie cechy.

    Dlatego szuka się osób mających podstawy i szkoli (+ lojalka). Zresztą jakie
    miał wymagania do HD na AD i E? Podstawy czy administratorka? I
    najważniejsze gdzie szukał?

    B.Z.

  • 7. Data: 2007-11-08 17:18:43
    Od: ps <p...@o...pl>

    Bartek pisze:

    > Dlatego szuka się osób mających podstawy i szkoli (+ lojalka).
    I tak i nie. MOzesz wyszkolic kogos z konkretnego produktu lub usługi.
    ALe jesli wyobrazisz sobie kogos od HD, ktory swiadczy HD dla 10 000
    userow, z kazdego aspektu IT - to jak chcesz go wyszkolić? Tutaj poza
    wiedza, potrzebne jest doswiadczenie. Czasem ogromne, aby rozwiazac
    kazdy problem uzytkownika. I nie tracic na to pol dnia, ale kilkanascie
    minut.

    >Zresztą
    > jakie miał wymagania do HD na AD i E?
    Nie wiem dokladnie ale bardzo wysokie. Poza tym to byl tylko czubek gory
    lodowej.
    >Podstawy czy administratorka?

    Oczywiscie ze wiedza administratora. I to na bardzo wysokim poziomie,
    bez opcji rozwiazywania problemow na googlach ;)
    > najważniejsze gdzie szukał?

    chyba w BDG, ale nie jestem pewien.

  • 8. Data: 2007-11-08 21:51:20
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    >
    > Oczywiscie ze wiedza administratora. I to na bardzo wysokim poziomie, bez
    > opcji rozwiazywania problemow na googlach ;)

    Za 3-3.5k bez szans...

  • 9. Data: 2007-11-08 21:54:32
    Od: ps <p...@o...pl>

    Bartek pisze:

    > Za 3-3.5k bez szans...

    Co bez szans? bo nie zrozumialem

  • 10. Data: 2007-11-08 22:30:53
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Co bez szans? bo nie zrozumialem

    Ciężko będzie mu znaleźć taką osobę (z takimi umiejętnościami) za 3-3.5k zł.
    Jeżeli chce poszukać/popytać to polecam www.wss.pl -> forum

    Pozdrawiam
    B.Z.