PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukacie pracy - internet, prasam, posrednicy?

  • 11. Data: 2012-06-05 21:01:00
    Temat: Re: Gdzie szukacie pracy - internet, prasam, posrednicy?
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-05 20:29, Heinz Kalter pisze:

    > Oznacza to z reguly, że pracy tam nie znajdziesz. Ja mam zwyczaj
    > aplikować tylko na konkretne ogłoszenia.
    > Kilka lat temu szukałem pracy i odpowiadałem na tego typu ogłoszenia -
    > dzwonili agenci ubezpieczeniowi, finansowi, sprzedawcy garów, cudownych
    > kołder i innej maści złodzieje i naciagacze. Słownie dwa lub trzy
    > zaproszenia na rozmowę, która okazała się kolejna lipą i naciąganiem lub
    > błazeńskie propozycje. Od tej pory wiem, że każde takie ogłoszenie
    > smierdzi na kilometr.
    > Pracę znalazłem po znajomości.
    >
    > hk

    On jeszcze o tym nie wie ale pewnie sie przekona ze jesli ogloszenie
    wisi od dluzszego czasu albo czesto ten sam pracodawca je daje to znaczy
    ze nie szukaja pracownika a Jelenia. I takich ogloszen jest 99% .

  • 12. Data: 2012-06-14 20:08:03
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 13:57, Zarembi pisze:
    > Dawno nie szukalem pracy ale zbliza sie dzien gdy bede sie zegnal ze swoim
    pracodawca.
    > Gdzie teraz szuka sie pracy na stanowiska sredniego szczebla?
    > Internet - portale typu pracuj.pl, a moze goldenline czy lepiej linkedin?
    > prasa - kiedys byla wyborcza w poniedzialek
    > rejestracja w serwisach firm posredniczacych typu randstad?
    > inne?
    >
    > Prosze o namiary na kanaly komunikacji, adresy www albo pomysly.
    > Moze znacie jakies sprawdzone miejsca w sieci gdzie mozna znalezc jakies ciekawe
    przyklady LM albo CV. Moze jakies uwagi dot. aktualnych trendow przy poszukiwaniu
    pracy, pisaniu listow i cv, moze
    > jakies przyklady z interview, na co teraz zwracac uwage, jak wygladaja testy itd.
    > Z gory dziekuje za pomoc.

    http://praca.money.pl/ agreguje ogłoszenia z wielu portali. Najciekawsze ogłoszenia
    są na stronach pracodawców.

  • 13. Data: 2012-06-28 14:35:54
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Z wyszukiwarek internetowych korzystać łatwiej jeśli stanowisko/zawód
    którego szukasz ma jasno określoną nazwę/nazwy. W przeciwnym razie trzeba
    się cierpliwie przedzierać przez setki ogloszeń dla akwizytorów, spawaczy
    itp.