PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gazeta Praca z 26.09.2005

  • 1. Data: 2005-10-31 09:21:41
    Temat: Gazeta Praca z 26.09.2005
    Od: "toki" <t...@n...o2.pl>

    Witam,

    czy ktos z szanownych grupowiczów ma dostep do "Gazeta Praca" z dnia
    26.09.2005 ??

    bede bardzo wdzieczny

    pozdrawiam

    Toki

  • 2. Data: 2005-11-01 15:42:36
    Temat: Re: Gazeta Praca z 26.09.2005
    Od: "boris" <C...@C...onet.pl>

    > czy ktos z szanownych grupowiczów ma dostep do "Gazeta Praca" z dnia
    > 26.09.2005 ??

    teksty sa tu: www.gazeta.pl/praca
    a ogloszenia tu: www.aaaby.pl/praca

    boris

  • 3. Data: 2005-11-01 18:20:27
    Od: "toki" <t...@n...o2.pl>

    > teksty sa tu: www.gazeta.pl/praca
    > a ogloszenia tu: www.aaaby.pl/praca
    >
    > boris

    znam podane strony , ale interesuje mnie darmowe wydanie papierowe i skan
    jednego z ogloszen

    Toki

  • 4. Data: 2005-11-01 21:56:21
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    toki napisał(a):

    > znam podane strony , ale interesuje mnie darmowe wydanie papierowe i skan
    > jednego z ogloszen

    A moze warto by zagladnac do najblizszej Czytelni ??
    Tam zwykle maja takie rzeczy.. :D

    Pozdrawiam... :)

  • 5. Data: 2005-11-01 22:27:27
    Od: "toki" <t...@n...o2.pl>

    > A moze warto by zagladnac do najblizszej Czytelni ??
    > Tam zwykle maja takie rzeczy.. :D

    no i tu jest maly problem, bo Gazeta Praca jest dodatkiem, bardzo łakomym
    kąskiem dla wielu bezrobotnych :) i tak dziwnie sie sklada ze w archiwum
    wlasciwa Gazeta jest, a dodatku Praca ....nie ma

    pozdr

    Toki

  • 6. Data: 2005-11-02 07:23:30
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    toki <t...@n...o2.pl> napisał(a):

    > no i tu jest maly problem, bo Gazeta Praca jest dodatkiem, bardzo łakomym
    > kąskiem dla wielu bezrobotnych :) i tak dziwnie sie sklada ze w archiwum
    > wlasciwa Gazeta jest, a dodatku Praca ....nie ma

    ale to chyba nie jedyna czytelnia w twoim miescie?

  • 7. Data: 2005-11-02 23:37:41
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    toki napisał(a):

    > no i tu jest maly problem, bo Gazeta Praca jest dodatkiem, bardzo łakomym
    > kąskiem dla wielu bezrobotnych :) i tak dziwnie sie sklada ze w archiwum
    > wlasciwa Gazeta jest, a dodatku Praca ....nie ma

    Gdybys odezwal sie z 1,5 tygodnia wczesniej to bym Ci pomogl... niestety
    w miedzyczasie robilem porzadki i 6 miesieczne archiwum Gazeta Praca
    poszlo na makulature :(

    Pozdrawiam... :)