PracaGrupypl.praca.dyskusjeProkom - wasze doswiadczeniaDuże wdrożenia w Polsce
  • Data: 2002-05-29 13:45:39
    Temat: Duże wdrożenia w Polsce
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej K." <k...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:ad2j4m$ipi$1@news2.ipartners.pl...
    > I znowu muszę wypunktować Szanownego Adwersarza.
    > Ja podaje konkretne fakty, liczby, nazwy firm, nazwiska.

    Napisałeś - cytuję:

    " d) PROKOM jest jedyną firmą informatyczną w Polsce, która UDANIE
    wdrożyła duże projekty. "

    Zapytałem Cię o definicję - nie doczekałem się (przeoczyłem?)
    odpowiedzi.

    Zapewniam Cię, że istnieją w Polsce zakończone sukcesem duże wdrożenia.
    Być może do Prokomu należy puchar najbardziej intratnego wdrożenia w
    Polsce.
    Pewnie tak, bo informatyzacja ZUS kosztowała więcej niż wyprawa
    Pathfindera
    na Marsa (ok 250mln USD) i szeroko na ten temat rozpisywała się prasa,
    mniejsza
    o detale.

    Dla mnie dużym wdrożeniem jest już takie, przy którym pracuje 100
    konsultantów,
    trwa 2 lata i usprawnia biznes firmy w takim zakresie, że opłaca się jej
    inwestować
    w tego typu rozwiązanie.

    Zastrzegam - Nie faworyzuję i nie pracuję dla SAPa
    Jednym z ciekawszych dla mnie dużych, złożonych wdrożeń, było wdrożenie
    w Polkomtelu.

    Inne - PKN Orlen, KGHM itd.
    Szczegóły - Success Stories na stronach SAPa.

    Dodatkowo cała grupa innych firm posiadających referencje z wdrożeń:
    JDE, IFS, ROSS, QAD, SCALA i pozostałe.
    Dochodzą firmy, które nie rzucają się w oczy, wdrażają np. Controlling
    w sieci banków - wdrożenia za kwoty pow. 40 mln $

    Zakończone sukcesem :)

    Pozdrawiam

    Chester EM