PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego chce Pan zmienic prace ?

  • 11. Data: 2011-07-28 06:48:57
    Temat: Re: Dlaczego chce Pan zmienic prace ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Bronek Kozicki pisze:

    > dlatego bo z odpowiedzi *niektórych* kandydatów można uzyskać ważne
    > informacje, np. "bo lubię zmieniać pracę co pół roku". Oczywiście rzadko
    > kto udzieli takiej odpowiedzi, ale pytanie i tak trzeba zadać.

    Z pojedynczej odpowiedzi kandydata, wywnioskujesz tylko tyle, że coś ci
    odpowiedział. I nic więcej. Jeśli trafisz ze swoją diagnozą, to po
    prostu będzie łut szczęścia i nic więcej...

    Jeśli ktoś rozsądnie prowadzący rekrutacje zada takie pytanie, to tylko
    po to by nawiązać konwersacje.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2011-07-28 19:57:23
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 27/07/2011 20:58, andrzej21 wrote:
    > doczytujac sie ukrytych tresci w wypowiedzi kandydata. A prawda jest taka:
    > "pracuje w firmie X bo lepsza taka robota niz zadna, ale chce pracowac u was
    > bo jestescie fajna firma i dobrze placicie". To zly powod ?

    wcale nie zły, nawet całkiem dobry. Wcale nie chodzi o doszukiwanie się
    drugiego dna, po prostu czasami wychodzi że kandydat np. lubi często
    zmieniać pracę, albo ma może ma powód który go automatycznie wyklucza z
    pracy (np. w Bloomberg pracuje ktoś z rodziny, ale to automatycznie
    wyklucza zatrudnienie w tej firmie, o czym kandydat może nie wiedzieć).

    B.

  • 13. Data: 2011-07-28 20:29:37
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 10:38:23 +0200, Arkady napisał(a):

    > Właśnie !!!!!!!!!!!!!!

    "Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z
    zaburzeniami własnej osobowości" (Terry Pratchett)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 14. Data: 2011-07-29 07:36:21
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-28 22:29, Waldek M. pisze:

    > "Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z
    > zaburzeniami własnej osobowości" (Terry Pratchett)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Waldek

    A masz wlasne zdanie na ten temat czy tylko potrafisz przytoczyc z
    pamieci wypociny Terrego ?

  • 15. Data: 2011-07-29 15:49:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Arkady wrote:

    > A masz wlasne zdanie na ten temat czy tylko potrafisz przytoczyc z
    > pamieci wypociny Terrego ?

    A dlaczego stawiasz spację przed znakiem zapytania?

  • 16. Data: 2011-07-29 17:27:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl>

    > A dlaczego stawiasz spację przed znakiem zapytania?

    Względy estetyczne ?

  • 17. Data: 2011-07-29 17:47:39
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Fri, 29 Jul 2011 19:27:22 +0200, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl>

    > Względy estetyczne ?

    Raczej nieznajomość typografii.

  • 18. Data: 2011-07-29 18:35:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl>

    > Raczej nieznajomość typografii.

    Daruj

  • 19. Data: 2011-07-29 20:19:12
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 09:36:21 +0200, Arkady napisał(a):
    > A masz wlasne zdanie na ten temat czy tylko potrafisz przytoczyc z
    > pamieci wypociny Terrego ?

    Tak.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 20. Data: 2011-07-29 20:36:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    niusy.pl wrote:

    > Względy estetyczne ?

    Myślałem, że też jakieś zaburzenia osobowości.