PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dla czego pracodwaca woli aby pracownik sam odszedl zamiast go zwolnic?

  • 1. Data: 2006-09-20 16:55:34
    Temat: Dla czego pracodwaca woli aby pracownik sam odszedl zamiast go zwolnic?
    Od: "Katarzyna" <O...@o...eu>

    Dla czego pracodwaca woli aby pracownik sam odszedl zamiast go zwolnic? (w
    tedy nie nalezy sie zasilek z tego co wiem)

  • 2. Data: 2006-09-20 17:07:46
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Dla czego pracodwaca woli aby pracownik sam odszedl zamiast go zwolnic?

    1. Pracownik nie moze sie odwołać
    2. Nie trzema mu płacić odprawy
    3. W wielu przypadkach jest odpowiedzialny za ważne rzeczy i fakt
    zwolnienia go "na siłę" jest sporym ryzykiem dla firmy. Dotyczy zwłaszcza
    "informatyków" :) A taki co sam odejdzie "w pokoju" to popracuje jeszcze
    jakoś sensownie.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-09-26 22:21:59
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jeśli pracownik ma umowę na czas nieokreślony, to pracodawca musi podać
    przyczynę rozwiązania umowy o pracę.

    Kalisima

  • 4. Data: 2006-09-28 06:47:05
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Kalisima wrote:
    > Jeśli pracownik ma umowę na czas nieokreślony, to pracodawca musi podać
    > przyczynę rozwiązania umowy o pracę.

    a co? jest taki tępy, że nic nie wymyśli?

    --
    Sheer

  • 5. Data: 2006-09-28 10:11:28
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    Użytkownik "Sheer" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a co? jest taki tępy, że nic nie wymyśli?
    >
    > --
    > Sheer

    Myślenie, jak wiadomo, boli.
    Kalisima

  • 6. Data: 2006-09-28 10:16:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kalisima napisał(a):

    [...]

    > Myślenie, jak wiadomo, boli.

    Mnie nie. Mów więc za siebie. Swoją drogą przycinanie cytatów
    też boli?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 7. Data: 2006-09-28 10:46:27
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    > też boli?

    Widzę, że poczułeś się zaatakowany osobiście, a ja miałam na myśli fakt, że
    czasami pracodawca ma problem z wymyśleniem takiej przyczyny wypowiedzenia,
    która byłaby nie do podważenia w sądzie pracy. Wówczas woli namówić
    pracownika do samodzielnego zwolnienia się.

    Pozdrawiam
    Kalisima

  • 8. Data: 2006-09-28 15:46:54
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 28 Sep 2006 08:47:05 +0200, Sheer <s...@v...pl>
    w <effsrt$8m2$2@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > a co? jest taki tępy, że nic nie wymyśli?

    Nie.
    W większości przypadków jest taki tepy, że nie potrafi wymyśleć powodu,
    który byłby w stanie obronić w sądzie.

    ja czyli jakub
    Revoke.