PracaGrupypl.praca.dyskusjeDelegacja zagraniczna w dni wolneDelegacja zagraniczna w dni wolne
    From: "Matijaz" <m...@k...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Delegacja zagraniczna w dni wolne
    Date: Sat, 1 Oct 2005 11:38:48 +0200

    Witam,
    Moze ktos sie orientuje czy za dni wolne (soboty, niedziele, swieta
    panstwowe) spedzone w delegacji przysluguje pracownikowi prawo odzyskania
    tych dni po powrocie w formie dni wolnych od pracy? Chodzi mi tu o sytuacje,
    w ktorej spedzilem 3 tygodnie w delegacji (nie o podroz w dzien wolny, tylko
    pelne soboty i niedziele spedzone za granica). U mojej mamy w pracy jest
    taka zasada, ze sobie te dni odbieraja w formie wolnego, natomiast nie udalo
    mi sie nigdzie znalezc odpowiedniego przepisu, ktory by regulowal to
    ustawowo.
    Pozdro
    Matijaz