PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy sie oplaca jechac do UK ?

  • 1. Data: 2008-02-23 10:33:29
    Temat: Czy sie oplaca jechac do UK ?
    Od: Olek <...@...pl>

    http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3136/

    Kolega pracuje jako magazynier w UK, bez znajomości (tylko podstawy)
    języka ang. zarabia więcej niż proponują programiście :)

  • 2. Data: 2008-02-23 10:45:51
    Temat: Re: Czy sie oplaca jechac do UK ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-23, Olek <...@...pl> wrote:

    > http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3136/

    > Kolega pracuje jako magazynier w UK, bez znajomości (tylko podstawy)
    > języka ang. zarabia więcej niż proponują programiście :)

    Jeszcze zależy gdzie w tej anglii.
    W Polsce między Warszawą a Katowicami też są znaczne różnice w pensji.
    Istotniejsze jest nie to ile się zarabia, ale ile zostaje po opłaceniu
    wszystkich wydatków.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-02-23 12:49:02
    Od: "pitpit" <g...@p...onet.pl>

    > http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3136/
    [..]
    etam - to pewnie literówka, powinno byc 41.000
    :)

  • 4. Data: 2008-02-23 13:37:32
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Olek <...@...pl> wrote:
    > http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3136/

    > Kolega pracuje jako magazynier w UK, bez znajomości (tylko podstawy)
    > języka ang. zarabia więcej niż proponują programiście :)

    te ?14000 pa to jakaś pomyłka. Nie jestem pewien czy nawet mieści się w
    płacy minimalnej - no, chyba że dają 10 godz pracy na tydzień.

    B.

  • 5. Data: 2008-02-23 17:45:05
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    Olek pisze:
    > http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3136/

    > Kolega pracuje jako magazynier w UK, bez znajomości (tylko podstawy)
    > języka ang. zarabia więcej niż proponują programiście :)

    http://www.itjobswatch.co.uk/

    PHP ok. 30k rocznie

  • 6. Data: 2008-02-23 21:22:04
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Olek pisze:
    > http://www.linuxpraca.pl/ogloszenia-oferty-pracy/fun
    c,view/id,3136/

    > Kolega pracuje jako magazynier w UK, bez znajomości (tylko podstawy)
    > języka ang. zarabia więcej niż proponują programiście :)

    Przy obecnym kursie GBP to daje ok. 5480zł brutto.
    Podejrzewam że lwią część wynagrodzenia otrzymuje pośrednik :/
    Komentarz zbyteczny.

  • 7. Data: 2008-02-23 22:35:38
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    sieciowy groszek <b...@g...com> wrote:
    c,view/id,3136/

    > Przy obecnym kursie GBP to daje ok. 5480zł brutto.

    zakładasz, że praca jest w Polsce?

    B.

  • 8. Data: 2008-02-24 09:18:25
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Bronek Kozicki pisze:

    > zakładasz, że praca jest w Polsce?

    Nie, tylko porównuje. Stwierdzam, że zarobek wychodzi poniżej
    przeciętnej płacy programisty w PL. Nie muszę chyba mówić o różnicy w
    kosztach utrzymania i premii za przeprowadzke. Zakładam, że oferta jest
    skierowana do pracującego programisty a nie do tego który nie potrafi
    znaleźć pracy w PL.

  • 9. Data: 2008-02-24 10:58:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-24, sieciowy groszek <b...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > kosztach utrzymania i premii za przeprowadzke. Zakładam, że oferta jest
    > skierowana do pracującego programisty a nie do tego który nie potrafi

    Uściślijmy może. Przeciętna płaca programisty _PHP_ jest jednak niższa.
    Średnią podbija raczej Java i .NET.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl