PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki.Cyrograf dla kelnerki.
  • Data: 2009-06-02 04:22:36
    Temat: Cyrograf dla kelnerki.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Karolina chciała być kelnerką. Podpisała z pracodawcą umowę z ostrymi
    sankcjami finansowymi i nie przyszła do pracy. Teraz grozi jej, że
    będzie musiała zapłacić prawie 40 tys. zł kar umownych.

    Karolina, 21-letnia studentka, jest przerażona, płacze: - Przeczytałam
    ogłoszenie w internecie. Zgłosiłam się. Miałam zarabiać 840 zł. Kiedy
    poszłam tam na dzień próbny, kazali mi podpisać umowę zlecenie. Zrobiłam
    to, bo zależało mi na pracy.

    Umowę podpisała 3 kwietnia. Następnego dnia miała podjąć pracę w
    kawiarni Coffee and More na terenie centrum handlowego Auchan. Podpisała
    też weksel in blanco, który miał zabezpieczyć ewentualne roszczenia
    właścicielki w przypadku, gdyby Karolina naraziła ją na straty. Ale do
    pracy się nie stawiła. A w umowie było napisane, że jeśli wypowie ją bez
    ważnego powodu, to zapłaci 10 tys. zł. Ponadto, że każda jej nieobecność
    kosztuje 1500 zł, a zdradzenie tajemnic firmy, np. ujawnienie wysokości
    zarobków, aż 500 tys. zł. W sumie właścicielka kawiarni domaga się od
    niej prawie 40 tys. zł odszkodowania".

    Cytat z gazeta.pl, cały tekst na:
    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35749,6675169,Ku_p
    rzestrodze__Cyrograf_studentki_Karoliny.html

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!