PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co o tym sądzicie ?

  • 11. Data: 2002-01-14 15:00:16
    Temat: Re: Co o tym sądzicie ?
    Od: "jaca" <j...@w...pl>

    > Tak, juz sie z nim zkontaktowalem i okazalo, ze jest to naciaganie ludzi
    na
    > ubezpieczenia :)))

    sam widzisz, cuda się nie zdarzają :)

  • 12. Data: 2002-01-18 00:01:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 12:35:48 +0100, "Robert" <n...@k...net.pl> wrote:

    >Dzwoni mi telefon, odbieram - a tam si? jaki? go?? powo?uje na naszego
    >wspólnego znajomego i zaczyna wyja?nia?, ?e wie o ko?czeniu przezemnie
    >uczelni wy?szej i proponuje mi stanowisko pracy :)) I to nie byle jakie
    >tylko na jakim? stanowisku managerskim - zgodnie z moim kierunkiem studiów.
    >Poczym zaprasza mnie na spotkanie w wyznaczonym terminie.
    >
    >Co s?dzi? o takim przypadku w dobie obecnego bezrobocia?
    >Jest sens si? fatygowa? na to spotkanie ?
    >
    >Znaj?c ?ycie pewnie b?dzie to jakie? naci?ganie ludziu na jakie?
    >kalendarzyki na mie?cie albo jaka? piramidka szcz??cia.

    Dokładnie. To są jakieś zioła odchudzające. Oni tak mają. Cokolwiek
    byś nie podał jako wykształcenie, praca u nich jest z nim zgodna :-)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-01-24 18:32:38
    Od: "fazzi" <o...@p...fm>

    witam

    Te ubezpieczenia to grubsza sprawa ja mialem tych tel. juz 3. Facio twierdzi
    ze "nasz" wspolny znajomy (za kazdym razem ten znajomy byl inny) podal mu
    moje namiary i czy nie jestem zainteresowany III filaremi, czyms tam
    jeszcze. Oddzwinolem do tych kumpli z op.....em ze rozdja moje tel. a oni
    " :0 " ,ze nie maja zielonego pojecia o co mi chodzi. CO grupa na to?

    Poz
    fazii