PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kadry i płace, Symfonia

  • 1. Data: 2002-01-11 10:32:45
    Temat: Kadry i płace, Symfonia
    Od: "Piotr" <i...@...pl>

    Witam.

    Właśnie zamierzam kupić program kadrowo-płacowy dla potrzeb firmy
    zatrudniającej kilkanaście osób. Myslę o Symfonii, choć po przeanalizowaniu
    wersji demo mam do niej wiele zarzutów.
    Pytanie: czy ktoś z Was korzysta z programu kadrowo-płacowego i mógłby go
    polecić? Ja wcześniej korzystałem jedynie z Tety, co obecnie nie ma sensu
    (koszty - potrzeby).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-11 10:56:22
    Temat: Re: Kadry i płace, Symfonia
    Od: "magda" <m...@g...poczta.pl>

    Jeśli przechodzisz z Tety na Symfonie to jestem troche zdziwiona, bo
    przecież TETA to TETA a SYMFONIA to SYMFONIA. Ja tez pracowałam na Tecie
    teraz pracuje na Symfoni i moge jedynie napisac , że wszystko zależy od tego
    czego naprawdę oczekujesz od programu.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 3. Data: 2002-01-11 10:59:00
    Od: "Piotr" <i...@...pl>

    To nie kwestia przejścia z programu na program, lecz zmiana firmy. W małej
    firmie zakup Tety nie ma sensu ze względu na koszty. O Symfonię pytam,
    ponieważ tylko z tym systemem miałem kontakt (FK). Moje potrzeby nie są
    wygórowane - potrzebuje programu dla kilkunastu pracowników bez większych
    komplikacji (zazwyczaj umowy o pracę, stałe wynagrodzenie), drukującego
    wszystkie PIT, ZUS, listy płac.
    Z tego, co widzę w wersji demo Symfonii, wydruki deklaracji ZUS są
    całkowicie nieczytelne.
    Czy możesz napisać kilka słów o Twoich odczuciach związanych z Symfonią
    (tylko KiP)?

  • 4. Data: 2002-01-11 11:26:56
    Od: "magda" <m...@g...poczta.pl>

    Jeżeli sa to nie skomplikowane przypadki , jak piszesz to Symfonia KiP da
    sobie z tym radę , deklaracje mozesz eksportować do Płatnika i drukujesz
    stamtąd, w Symfoni są to tak zwane nadruki. Pozatym masz darmowy Hotline ,
    który zawsze chetnie pomaga i darmowe up`grady.
    Magda

  • 5. Data: 2002-02-13 20:20:10
    Od: "Sebastian Pietrzak" <p...@k...lm.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci
    > Rok temu sam wysylalem z Krakowa aplikacje na oferty warszawskie.
    > Mieszkalem wtedy w Krakowie, podawalem adres krakowski, i ani slowem
    > nie wspominalem o checi zmiany miejsca zamieszkania. Uwazalem za
    > oczywiste, ze skoro wysylam oferte do pracy w Warszawie, to bede sie w
    > tej pracy pojawial. A czy sie przeprowadze, czy bede dojezdzal, czy
    > tez teleportowal, to juz moja sprawa :-)
    > Na takie ceregiele jest miejsce podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Takze
    > zupelnie sie nie przejmuj poki co.
    > Aha - prace znalazlem :-)

    podpisuje sie pod tym obiema rekami:))) ja tez, mieszkajac w Krakowie,
    znalazlam prace w Warszawie - nie wydaje mi sie, zeby adres w CV byl
    jakimkolwiek problemem

    pozdrawiam