PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej

  • 51. Data: 2009-01-31 15:51:37
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gm1r0c$5p1$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Żeby utrudnić lub ułatwić zadanie. Żeby odsiać tych, którzy nie umieją
    > czytać. W opisywanym przeze mnie zadaniu zdarzały się osoby, które mimo
    > wszystko uwzględniały stratę butów.
    Może uznały, że to test na wyłapanie w pytaniu idiotyzmu i postanowiły nie
    dać się złapać?
    Wyobraź sobie, że tzw. rekruter (przepraszam za obraźliwy termin) każe ci na
    rozmowie wstać podskoczyć 3 razy, powiedzieć wierszyk i zaklaskać. I teraz
    co? Sprawdza czy jesteś posłuszny, zdyscyplinowany i wszystko zrobisz dla
    "firmy", czy może próbuje kiedy się zorientujesz, że robi z ciebie wariata?
    A może po prostu bezmyślnie robi co mu kazano, a ktoś z ukrycia podgląda
    kiedy się kapniesz, że gadasz z głupcem?

    Ono jest wtedy debilne.
    Jak to z piaskownicami.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2009-01-31 15:56:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 09:13:46 +0100, Bartłomiej Szymański napisał(a):

    > Czemu gówno prawda? Myślę, że jeśli jakiejś firmie zależy na pracowniku,
    > który potrafi przynajmniej zacząć rozwiązywać niestandardowe problemy,

    Chyba raczej tracącego czas na szukanie nieistniejącej odpowiedzi zamiast
    zdobyć odpowiednie dane.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 53. Data: 2009-02-01 13:58:09
    Od: darjerz <darjerz!s...@p...onet.!spam.pl>

    Dnia 01/31/2009 03:36 PM, Liwiusz napisał:

    > Za buty zapłacił sprzedawca, ale tej straty mamy nie uwzględniać.

    A nie łatwiej liczyć tak: sprzedał buty 100 -40 =60 zł. oddał 100zł
    listonoszowi 60 -100 = -40 ? czyli 40 zł straty?

    --
    \\||// pozdrawiam | OUTLOKOWICZE wiecie co to MIME? |
    <@____&~ DARJERZ | Ustawcie proszę prawidłowe kodowanie !|

  • 54. Data: 2009-02-01 22:18:17
    Od: "Krzysiek" <k...@v...pl>

    Użytkownik "Ktooooś" <n...@s...net> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Niedawno na rozmowie rekrutacyjnej dostałem ciekawe pytanie:
    >
    > "Jeżeli by zabrać piasek ze wszystkich polskich plaż, to ile piaskownic
    > można by nim wypełnić"
    >
    > Przy czym pracodawca nie podaje żadnych danych na temat tego jak wielka
    > jest piaskownica, ani na jaką głębokośc będziemy kopać na tych plażach
    > itd.
    >
    > Spotkaliście się czymś takim ?
    > Wie ktoś o co tutaj chodzi i jaki jest podtekst/cel tego pytania ?
    > Podejrzewam że to pytanie z jakiegoś NLP albo innej analizy (pseudo)
> [...]

    Ja bym uparcie twierdzil ze 217 i koniec.
    A jak sie ze mnie nie zgadza to niech powie dlaczego.

  • 55. Data: 2009-02-01 23:48:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > "Jeżeli by zabrać piasek ze wszystkich polskich plaż, to ile piaskownic
    > można by nim wypełnić"

    moznaby wypelnic jedna wielka piaskownice.

  • 56. Data: 2009-02-02 16:20:43
    Od: "jb" <a...@o...pl>

    > "Jeżeli by zabrać piasek ze wszystkich polskich plaż, to ile piaskownic
    > można by nim wypełnić"

    1. Z tego co widziałem, we wszystkich piaskownicach w Polsce jest juz
    piasek, więc nie widzę sensu dosypywania więcej :)
    2. Jeśli aplikowałeś do księgowości to odpowiedź powinna brzmieć: "a ile ma
    być szefie?"

    Pozdrawiam,
    jb

  • 57. Data: 2009-02-03 20:15:13
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    jb pisze:

    > 1. Z tego co widziałem, we wszystkich piaskownicach w Polsce jest juz
    > piasek, więc nie widzę sensu dosypywania więcej :)

    A gdzie w treści zadania znalazłeś polskie piaskownice?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 58. Data: 2009-02-04 06:27:52
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Tomasz Kaczanowski pisze:
    > inspiracją do rozwinięcia tej części matematyki.... Więc właściwym
    > odruchem byłoby modelowe przedstawienie problemu, znaczy się
    > wygenerowanie takiego fraktala (hehehe - mam nadzieję, że akurat nikt
    > tnie je :P

    Pewnie i czytajacy jedli, ale jednak malo ludzi kojarzy powiedzonko
    "generowac fraktale" z czynnoscia ktora masz na mysli ;)

    --
    venioo