PracaGrupypl.praca.dyskusjeCertyfikat MCSE › Certyfikat MCSE
    From: "AAAPlus" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Certyfikat MCSE
    Date: Tue, 28 Dec 2004 15:08:21 +0100

    Witam,
    Zamierzam zdawać na certyfikat MCSE, czytałem jakąś książkę do Win XP - przy
    okazji dowiedziałem się, że mimo iż mam XP od roku to wiele nie wiedziałem.
    Książka była wydawnictwa Promise do egzaminu z XPeka (70-270), ale mimo iż
    ją przeczytałem nie byłem w stanie rozwiązać wszystkich testów z
    Transcendera i TestKinga. Dlatego mam pytanie czy aby zdać to trzeba się
    uczyć z jakiś testów ( no i jakich) i czy pytania z testów są skopiowane z
    prawdziwych egzaminów i wykucie ich daje pewność zdania.

    pozdro

    PS Jakie jest wasze zdanie nt certyfikatów, dużo dają przy szukaniu pracy?