PracaGrupypl.praca.dyskusjeCertyfikat MCSE › Re: Certyfikat MCSE
  • Data: 2004-12-28 14:25:20
    Temat: Re: Certyfikat MCSE
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamierzam zdawać na certyfikat MCSE

    Do MCSE potrzbujesz chyba z 6 zdanych egzaminow

    > Dlatego mam pytanie czy aby zdać to trzeba się uczyć z jakiś testów

    Zalezy z czego. Z windows xp podejrzewam ze przeczytanie testu i ksiazki +
    wiedza praktyczna powinny starczyc - mi w przypadku windows 2000 wystarczyly
    testy + wiedza.

    > ( no i jakich) i czy pytania z testów są skopiowane z prawdziwych
    > egzaminów i wykucie ich daje pewność zdania.

    Z tych testow to mi sie ani jedno pytanie nie powtorzylo - ale ja mialem
    testy microsoftowe.

    > PS Jakie jest wasze zdanie nt certyfikatów, dużo dają przy szukaniu pracy?

    Duzo daja, zwlaszcza na poczatku i w firmach zagranicznych.
    W mojej obecnej firmie kiedys byla taka zasada ze na okresie probnym
    musiales zdobyc tytul MCP, obojetnie z czego :-)

    --
    Michal