PracaGrupypl.praca.dyskusjeCertyfikat MCSE › Re: Certyfikat MCSE
  • Data: 2004-12-29 08:07:23
    Temat: Re: Certyfikat MCSE
    Od: "F.M.T" <f...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Transcendera i TestKinga. Dlatego mam pytanie czy aby zdać to trzeba się
    > uczyć z jakiś testów ( no i jakich) i czy pytania z testów są skopiowane z
    > prawdziwych egzaminów i wykucie ich daje pewność zdania.

    Ja Ci powiem jak ja to robie. Do MCSE (wczesniej NT a teraz 2003) zlozylem w
    domu 5 komputerow w siec i cwiczylem 3-4 godziny dziennie. Zdalem bez
    transcenderow i innych smieci.
    Do certyfikatow Cisco kupilem 8 routerow i cwicze 3-4 godziny dziennie.
    Aktualnie jestem na poziomie CCNP, niedlugo egzaminy na CCDP i CCIE (kiedys
    w 2005).

    > PS Jakie jest wasze zdanie nt certyfikatów, dużo dają przy szukaniu pracy?

    Nie daja nic jezeli tylko "oszukujesz" za pomoca Transcenderow i Testkingow.
    Pracodawca pozna sie po pierwszym miesiacu na Tobie. Jezeli jednak cwiczysz,
    czytasz, praktykujesz i co najwazniejsze zapamietasz to czego sie nauczyles
    to moga naprawde pomoc.

    FMT