PracaGrupypl.praca.dyskusje › E-land sp. z o.o.

  • 1. Data: 2002-09-11 16:50:00
    Temat: E-land sp. z o.o.
    Od: mfbk <m...@k...chip.pl>

    Chcialbym sie zebrac informacje na temat E-land sp. z o.o.
    Czy ktos z grupowiczow mial jakies doswiadczenie z ta firma?

    pozdrawiam
    mfbk

  • 2. Data: 2002-09-12 06:36:44
    Temat: Re: E-land sp. z o.o.
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mfbk" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym sie zebrac informacje na temat E-land sp. z o.o.
    > Czy ktos z grupowiczow mial jakies doswiadczenie z ta firma?
    >
    > pozdrawiam
    > mfbk

    Kiedyś starałem się zdobyc pracę w tej firmie jako programista Delphi. Po
    ok. miesiącu oczekiwania na telefon po wysłaniu swojego CV, postanowiłem sam
    zadzwonić. Odpowiedź można ująć w następujące słowa: "Co mnie obchodzi pana
    dyplom, dyplom to teraz może mieć każdy. Jak pan nie masz doświadczenia
    zawodowego (byłem świeżo po studiach) to nie masz Pan co tu szukać. Mi
    wystarczy człowiek po zawodówce, lub nawet bez, byle by miał doświadczenie w
    papierkach".
    To tyle po krótce. Myślę jednak, że jesli masz już jakis dorobek na swoim
    koncie, to warto spróbować.

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 3. Data: 2002-09-12 07:17:49
    Od: Piotr Neil Gawronski <pg@wronApoczt@.fm.inv@lid>

    mfbk wrote:

    > Chcialbym sie zebrac informacje na temat E-land sp. z o.o.
    > Czy ktos z grupowiczow mial jakies doswiadczenie z ta firma?

    Pozytywne.

    Gawron
    Replace @-a and A-@. Remove invalid.

  • 4. Data: 2002-09-12 13:44:09
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Neil Gawronski" <pg@wronApoczt@.fm.inv@lid> napisał w
    wiadomości news:3D803F9D.D3DB056A@poczta.fm...

    > Pozytywne.
    >
    > Gawron
    > Replace @-a and A-@. Remove invalid.
    A możes znapisac cos więcej? Co trzeba u nich umiec na starcie?

    Jakub