PracaGrupypl.praca.dyskusjeBudownictwo › Budownictwo
    From: JaspEeR <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Budownictwo
    Date: 22 Apr 2007 04:40:39 -0700
    Cc: budownictw

    Witam. za dwa tygodnie zdaje maturke i zastanawiam sie co gdzie
    moglbym po niej uderzyć?? Od jakiegos czasu wpadlo mi na mysl ze
    moglbym uderzyc na budownictwo tylko nie wiem czy to dobry kierunek
    nie pytam sie czy ciezki tylko czy po ukonczeniu tego kierunku sa
    jakies godziwe wynagrodzenia szanse rozwoju???? Czy sa jakies zalety
    skonczenia tego kierunku czy same niepowodzenia jak w kazdym
    kieerunku. bo jak czytam niektore posty to wydaje mi sie ze juz nic
    nie oplaca sie robic i czekac tylko na zasilek. za wszelka informacje
    udzielona na temat edukacji w budownictwie dzieki.