PracaGrupypl.praca.oferowanaBDI/specjalista ds. systemów kontroli dostępu/woj. wielkopolskie/nr ref. 1030-04

  • 1. Data: 2004-07-28 06:59:00
    Temat: BDI/specjalista ds. systemów kontroli dostępu/woj. wielkopolskie/nr ref. 1030-04
    Od: "Bank Danych o Inzynierach" <b...@b...com.pl>

    Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    specjalista ds. systemów kontroli dostępu

    Wymagania:
    - Wykształcenie wyższe techniczne,
    - minimum 4 lata zarządzanie zespołem projektowym,
    - doświadczenie w projektowaniu systemów z zakresu kontroli dostępu i
    mienia,
    - doświadczenie we wdrażaniu informatycznych narządzi kontroli nad ww.
    systemami,
    - mile widziane przebyte szkolenia z zakresu projektowania ww. systemów
    (PISA, TECHOM) i znajomość technik biometrycznych kontroli dostępu,
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

    Zakres obowiązków:
    - Zarządzanie zespołem ds. Information Security Management Systems.

    Miejsce podjęcia pracy:
    wielkopolskie

    Forma zatrudnienia:
    umowa o pracę

    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie ankiety na naszej stronie
    internetowej www.bdi.com.pl i zaznaczenie zainteresowania ofertą o nr ref.
    1030-04.