PracaGrupypl.praca.oferowanaBDI/specjalista ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego/woj. wielkopolskie/nr ref. 1029-04

  • 1. Data: 2004-07-28 06:58:49
    Temat: BDI/specjalista ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego/woj. wielkopolskie/nr ref. 1029-04
    Od: "Bank Danych o Inzynierach" <b...@b...com.pl>

    Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    specjalista ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego

    Wymagania:
    - Wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym (mile widziana
    specjalizacja związana z ochroną danych, sieciami komputerowymi lub
    bezpieczeństwem teleinformatycznym,
    - minimum 4 lata zarządzanie zespołem projektowym,
    - doświadczenie w przeprowadzaniu auditów bezpieczeństwa informacji lub we
    wdrażaniu rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo,
    - wiedza z zakresu ochrony danych - sposób działania urządzeń firewall,
    proxy, IDS,
    - mile widziane posiadanie certyfikatu CISSP, SSCP, CISA lub innego,
    poświadczającego umiejętności w zakresie bezpieczeństwa systemów IT,
    znajomość zagadnień zawartych w normach ISO/IEC 17799, ISO/IEC 13335 oraz BS
    7799
    - orientacja na klienta i jakość świadczonych usług,
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

    Zakres obowiązków:
    - Zarządzanie zespołem ds. Information Security Management Systems.

    Miejsce podjęcia pracy:
    wielkopolskie

    Forma zatrudnienia:
    umowa o pracę

    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie ankiety na naszej stronie
    internetowej www.bdi.com.pl i zaznaczenie zainteresowania ofertą o nr ref.
    1029-04.