PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aur-pair

  • 1. Data: 2004-02-17 08:52:45
    Temat: Aur-pair
    Od: "TiNa" <S...@W...PL>

    Prosze podajcie mi wiarygodne firmy organizujące wyjazdy jako aur - pair i
    ktore tez nie wymagają zbyt dobrej znajomościu języka

  • 2. Data: 2004-02-23 21:19:08
    Temat: Re: Aur-pair
    Od: "Monika Cholewa" <l...@p...onet.pl>

    > Prosze podajcie mi wiarygodne firmy organizujące wyjazdy jako aur - pair
    > ktore tez nie wymagają zbyt dobrej znajomościu języka

    Szukaj mikro-serwis os. Piastów Kraków wyjazdy do Niemiec. Kolezanka z tej
    firmy pojechala do Holandii kilka lat temu, nie zostawikli jej tam bez
    pomocy jak miala problemy z rodzina - wiec firma sprawdzona!!! Szukaj na
    Google Dzis widzialam ze szukaja do niemiec z mala znajomoscia jezyka maja
    kilka innych wymagan ale sprawdz sama
    pzdr
    monika