PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 61. Data: 2005-05-26 08:52:55
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Re to: Wwa [Wed, 25 May 2005 22:04:51 +0200]:

    > No to moje gratulacje :) Za popsute statystyki sie nie
    > bede gniewac, zapewniam :)))

    Dziękuję. :-)

    <ciach>

    > To ja proponuje inaczej: w przyszlym miesiacu we wrocku
    > jestem, i tak zamierzam Immone wyciagnac na pare takich
    > z piana (Immona, sprzeciwow nie zglaszasz mam nadzieje?)
    > wiec mozemy sie moze gdzies hurtem spotkac? :)

    Wyznaczacie miejsce i termin (tylko od 16 do 19.06. mam zajęte).
    Im więcej ciekawych spotkań tym lepiej.

    <ciach>

    > Tak na prawde to tylko za ewentualna dawke optymizmu ;)
    > Bo fakt jest taki, ze jak juz gdziestam w sobie znajdziesz
    > odpowiednia metode dla siebie, wszystko zaczyna sie udawac.

    Tu się nie zgodzę. Nie doceniasz ogromnej roli wsparcia.
    To że nie było moich postów na grupie nie znaczy że nie przesiedziałam
    wielu godzin przed monitorem śledząc z zapartym tchem przebieg dyskusji.
    Myślę, że osób uczestniczących biernie jest ogromna ilość. I dobrze, że
    mają taką szansę.
    Jasne że nie zmienisz innych ludzi jeżeli nie będą tego chcieli ale
    możesz dać im szansę i o to chodzi.

    > W kazdym razie: porzadnych zarobkow, sensownych ludzi, wielu
    > fajnych bonusow i przede wszystkim satysfakcji :)
    > Kira

    Wielkie dzięki!
    :-) :-) :-) Wwa

  • 62. Data: 2005-05-26 08:59:44
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Gratuluje i skladam wyrazy szczerej zazdrosci ;)

    Dziękuję. :-D

    To do roboty!
    Przerobić mi tu cv i list motywacyjny, przesłać do konsultacji
    sperspeckom ;) i ruszaj do ataku.
    Wwa

  • 63. Data: 2005-05-26 09:03:09
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 64. Data: 2005-05-30 12:25:59
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Immona napisał(a):

    > Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    :(
    Obiecanki cacanki ... 3 godziny na niepotrzebną jazdę. Mam dalej
    czekać. Właściwie to nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło bo mam
    pilną rzecz do dokończenia. :-)
    W takiej sytuacji zawiozłam kolejnej firmie uprzednio przygotowaną a
    zatrzymaną aplikację, jutro kompletuję i zawożę następne. ;-) a co mi tam.

    > Cieszymy sie razem z Toba :)

    To cieszmy sie dalej. :-) :-) :-)

    A w między czasie pytanko: czy na wolontariat ma szansę osoba
    postkomunistyczna ;) ?
    Wwa

  • 65. Data: 2005-05-30 12:33:47
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Dasz znac jak Ci poszlo mam nadzieje?
    >
    > To ta praca, w ktorej ostatnio pisalas ze kadrowa Cie
    > zapamietala z poprzedniej rekrutacji?
    >
    > Kira

    Rekrutacja zakończona - wybrali kogoś innego. ;-P

    Kadrowa na poziomie. Zadzwoniła podziękowała i poprosiła o zezwolenie na
    zatrzymanie aplikacji na następny raz. :-) W trakcie składania
    aplikacji powiedzieła mi, że szukają kogoś kto miał wcześniej do
    czynienia z technologią XYZ, ja nie miałam więc szanse były niewielkie.
    Czyli obiektywnie patrząc jest skuteczniej. :-)

    Właściwie to mi na rękę bo miałabym nie lada zgryz.
    Wwa

  • 66. Data: 2005-05-30 16:02:16
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > To cieszmy sie dalej. :-) :-) :-)
    >
    > A w między czasie pytanko: czy na wolontariat ma szansę osoba
    > postkomunistyczna ;) ?

    W dzielach charytatywnych jak najbardziej, ale w dzialce biznes/ngo bierze
    sie generalnie studentow lub absolwentow bez doswiadczenia, bo komus innemu
    to juz glupio nie placic i jest to traktowane jako pewien naturalny etap
    kariery przypisany do samych poczatkow wchodzenia na rynek. W przypadku osob
    z wypelniona cefalka zahacza to o wyzysk :(

    I.

  • 67. Data: 2005-05-30 16:38:10
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Immona napisał(a):
> [...]
    > kariery przypisany do samych poczatkow wchodzenia na rynek. W przypadku osob
    > z wypelniona cefalka zahacza to o wyzysk :(

    To ja ..... <ciach wszystko co napisałam>

    Zastanowię się czy to dyskryminacja czy szacunek.

    Pozdrawiam
    Wwa

  • 68. Data: 2005-05-30 21:32:40
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > To ja ..... <ciach wszystko co napisałam>
    >
    > Zastanowię się czy to dyskryminacja czy szacunek.

    Dyskryminujacy szacunek. Podobnie jak w przypadku niecheci do przyjmowania
    kogos na stanowisko wyraznie nizsze, niz zajmowal ostatnio - krzysztofsf ze
    swoim dyrektorstwem w cefalce ma z tym problem. Ba, ludzie z tytulem
    doktorskim maja z tym czasem problem - niektorzy wola magistra, bo mniej
    zazada i nie beda miec wobec niego poczucia nizszosci.
    Ale w przypadku kazdego opisu sytuacji ogolnej sa zawsze wyjatki :)

    I.

  • 69. Data: 2005-05-30 22:29:24
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2005 23:32:40 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > krzysztofsf ze
    > swoim dyrektorstwem w cefalce ma z tym problem.

    jakie dyrektorstwo ?
    Zwykly kierownik w jednostce budzetowej -nascie lat temu.
    Nie sadze, zeby pracodawca zastanawiajacy sie nad przyjeciem magazyniera
    czy pracownika zakupow czy innego "cusia" na kogo aplikuje, dochodzil
    nawet do tego miejsca w moim cv.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 70. Data: 2005-05-30 23:07:37
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > magazyniera czy pracownika zakupow czy innego "cusia" na kogo aplikuje,
    > dochodzil nawet do tego miejsca w moim cv.

    Nie przesadzajcie z tym kierownikiem w cv ?
    Też musiałam wpisać że byłam i jakoś akurat było to potraktowane jako
    zaleta bo wiadomo, że kierownik musiał radzić sobie z podległymi mu
    pracownikami. W moim przypadku jeszcze większą zaletą jest radzenie
    sobie ze współpracującymi firmami gdyż w grę wchodzą pieniądze i
    egzekwowanie jakości wykonanych prac.
    Znowu wracamy do odpowiedniego uwypuklienia w cv umiejętności nabytych w
    pracy.
    Z tej samej umiejętności dla każdego stanowiska należy "wyciągać" i
    dopasowywać inne zalety.
    Wwa