PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia- najnizsza krajowa

  • 1. Data: 2006-02-21 14:29:31
    Temat: Anglia- najnizsza krajowa
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Czy macie jakies informacje na temat tego jak mozna zyc za najnizsza krajowa
    (w.g oczywiscie realiow brytyjskich). Slyszalem ze to 5.75 GBP brutto na
    godzine.
    Czy zycie za polska najznisza krajowa jest podobne do zycia w angli za
    tamtejsza najnizsza?
    Jakies roznice sa?

  • 2. Data: 2006-02-21 15:41:58
    Temat: Re: Anglia- najnizsza krajowa
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Czy zycie za polska najznisza krajowa jest podobne do zycia w angli za
    > tamtejsza najnizsza?
    > Jakies roznice sa?

    W Londynie za najniższą pensję kupię 10 par niezłych
    "adidasów" a w polsce ? 1,5 pary. Taka róznica.

    Pozdr
    Kriss

  • 3. Data: 2006-02-21 17:04:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kriss napisał(a):

    > W Londynie za najniższą pensję kupię 10 par niezłych
    > "adidasów" a w polsce ? 1,5 pary. Taka róznica.

    Hmm... W takim razie allegro klamie... Mnie wyszlo ok
    3-6 par wedlug cen z ofert tamtejszych. Chyba, ze
    miales na mysli najdrozsze sklepy w Londynie i np
    najdrozsze w Warszawie?

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 4. Data: 2006-02-21 19:42:43
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Hmm... W takim razie allegro klamie... Mnie wyszlo ok
    > 3-6 par wedlug cen z ofert tamtejszych. Chyba, ze
    > miales na mysli najdrozsze sklepy w Londynie i np
    > najdrozsze w Warszawie?

    Nie wiem co jest na allegro. Ale w londynie np. reeboki kosztowały mnie na
    przecenie 25funt, te same rok póżniej w polsce chcieli mi opchać w dużym
    "firmowym" sklepie za 475zł - oczywiście jako nowa kolekcjia. A 475zł to
    jaka część minimalnej płacy w polsce ? Bo 25funt to raczej niewielka cześć
    płacy minimalnej...

    Pozdr
    Kriss

  • 5. Data: 2006-02-21 20:03:41
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Kriss" <k...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > kolekcjia. A 475zł to jaka część minimalnej płacy w polsce ? Bo 25funt
    > to raczej niewielka cześć płacy minimalnej...

    i w ten oto sposob narodzila sie nowa swiecka tradycja:
    ocenianie wartosci nabywczej minimalnej krajowej na adidaskach;

    zasady wydaja sie byc proste: w kraju, ktory chcemy przedstawic
    korzystnie, wyszukujemy odpowiedni model adidaskow na przecenie
    (kij, ze przecena moze byc podyktowana pewnie tysiacem powodow,
    z ktorych wiekszosc jest uzasadniona marketingowo - tzn. to sklep
    zyskuje na tym, ze pozornie obniza ceny na jakis produkt);
    nastepnie przenosimy sie do kraju, ktory chcemy ocenic zle; tutaj
    wyszukujemy taki sklep, co do ktorego mamy absolutna pewnosc, ze
    jego wygorowana marza jest uzasadniona czynnikami nie zwiazanymi
    ze sprzedawanymi produktami (takimi jak: sklep jest w "drogiej
    dzielnicy"; sklep ma silna marke; sklep oferuje przesadna osbluge;
    sklep ma przesadny wystroj); kupujemy podobne produkty w tych
    sklepach i... juz mozemy glosic, ze wartosc nabywcza minimalnej
    krajowej jest jakastam; czyz nie proste?

    adas;

  • 6. Data: 2006-02-21 20:07:38
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sklepach i... juz mozemy glosic, ze wartosc nabywcza minimalnej
    > krajowej jest jakastam; czyz nie proste?

    Bzdura. Jedź do Anglii, pomieszkaj przez rok. A później porozmawiamy. Nie
    mam celu i interesu przedstawić Anglii korzystnie, a polski nie. To się samo
    robi... wystarczy pomieszkać tu i Tam.

    Pozdr
    Kriss

  • 7. Data: 2006-02-21 20:11:52
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > i w ten oto sposob narodzila sie nowa swiecka tradycja:
    > ocenianie wartosci nabywczej minimalnej krajowej na adidaskach;

    Najprostsze przykłady są najlepsze. Nie masz co się ośmieszać. Lepiej
    porozmawiaj z ludźmi którzy tam mieszkali. Ja wróciłem i to jest mój
    największy błąd życiowy...

    Kriss

  • 8. Data: 2006-02-21 20:22:14
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "Kriss" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Najprostsze przykłady są najlepsze. Nie masz co się ośmieszać. Lepiej
    > porozmawiaj z ludźmi którzy tam mieszkali. Ja wróciłem i to jest mój
    > największy błąd życiowy...
    > Kriss
    No to wracaj, szkoda że tak bardzo żałujesz że urodziłeś się w Polsce.

  • 9. Data: 2006-02-21 20:24:46
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > No to wracaj, szkoda że tak bardzo żałujesz że urodziłeś się w Polsce.

    Nie żałuję że się tu urodziłem, ale żałuję że wróciłem...

  • 10. Data: 2006-02-21 20:25:54
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    > Nie żałuję że się tu urodziłem, ale żałuję że wróciłem...

    na jedno wychodzi