PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnglia- najnizsza krajowa

  • 21. Data: 2006-02-22 05:59:40
    Temat: Re: Anglia- najnizsza krajowa
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kriss <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Za minimalną pensję w Londynie mogłem kupić ok 50 książek. Przyjmując i
    > zawyżając cenę jednej sztuki do 20funt.

    I pewnie jadłeś te książki i Adidasy?
    I mieszkałeś też w 'książkach' i 'Adidasach'?
    Ja się nie dziwię, że Ty tęsknisz za tym UK, skoro nie miałeś tam żadnych
    wydatków związanych z życiem...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2006-02-22 06:29:34
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > I pewnie jadłeś te książki i Adidasy?
    > I mieszkałeś też w 'książkach' i 'Adidasach'?
    > Ja się nie dziwię, że Ty tęsknisz za tym UK, skoro nie miałeś tam żadnych
    > wydatków związanych z życiem...

    Umiesz czytać i rozumiesz znaczenie czytanego tekstu ? "Za minimalną pensję
    w Londynie mogłem kupić... " - przeczytaj jeszcze raz, lub daj komuś innemu
    do przecztania. MOGŁEM - tam napisałem.

    Kriss

  • 23. Data: 2006-02-22 06:34:21
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    I jeszcze, widziałeś kiedyś zestawienie porównanie płac i kosztów życia w
    UE, zawsze jest opisywane w stylu ile przeciętny Kowalski może za średnią
    pensję kupić: węgla - 8450 kg lub 2487 litrów paliwa lub 70 litrów
    spirytusu...

  • 24. Data: 2006-02-23 01:07:12
    Od: "Mariuszek.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 22.02.2006 Kriss <k...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > UE, zawsze jest opisywane w stylu ile przeciętny Kowalski może za średnią
    > pensję kupić: węgla - 8450 kg lub 2487 litrów paliwa lub 70 litrów

    Zamożny Polak moze kupić ćwierć lokomotywy

    _ /\ Marius Dziesz
    (:)/(:)WM-Makker

  • 25. Data: 2006-02-23 04:03:28
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Witam!
    Kriss napisał(a):

    > Bzdura. Jedź do Anglii, pomieszkaj przez rok. A później porozmawiamy. Nie
    > mam celu i interesu przedstawić Anglii korzystnie, a polski nie. To się samo
    > robi... wystarczy pomieszkać tu i Tam.

    Nie chcialbym byc upierdliwy, ale faktycznie w Polsce mousualo Ci sie
    wiesc b. srednio jesli "Anglia" piszesz wielka litera a "Polska" mala...
    Nic osobistego...
    --
    Q. Nikt mnie nie widział, nic mi nie udowodnią, wszystkiemu zaprzeczę

  • 26. Data: 2006-02-23 10:09:54
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariuszek.Dziesz" <W...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zamożny Polak moze kupić ćwierć lokomotywy

    A Kulczyk lub inny Gudzowanty pewnie kilka...

    Kriss

  • 27. Data: 2006-02-23 10:14:35
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Nie chcialbym byc upierdliwy, ale faktycznie w Polsce mousualo Ci sie
    > wiesc b. srednio jesli "Anglia" piszesz wielka litera a "Polska" mala...
    > Nic osobistego...

    Racja, może średnio, ale po poznaniu kilku krajów i pomieszkaniu tam
    stwierdziłem że w Polsce ;-) żyło mi się źle i nie godnie. Ale jestem tu i
    staram się jakoś żyć. Ale to Polska chyba mnie nie potrzebuje. Zresztą jak
    wielu innych też... :-(((

    Kriss

  • 28. Data: 2006-02-23 20:31:53
    Od: "Yam Uasica" <y...@B...gazeta.pl>

    > A Kulczyk lub inny Gudzowanty pewnie kilka...
    ...fabryk lokomotyw ;)

  • 29. Data: 2006-02-23 21:28:46
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > ...fabryk lokomotyw ;)

    Tych z logiem BWM to pewnie z dwie conajmniej :)

    --
    Krzysiek, Krakow