PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencje doradztwa personalnego w W-wie › Agencje doradztwa personalnego w W-wie
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 22 Nov 2002 13:28:00 +0100

    Witajcie,

    Proponuje nastepujacy temat watku : ktore z warszawskich agencji doradztwa
    personalnego
    wywarly na Was najwieksze wrazenie lub czyms Was pozytywnie zaskoczyly, a ktore na
    odwrot ? Niekoniecznie musicie dokladnie to agrumentowac - w koncu wiele osob bedzie
    chcialo zachowac danej postawy dla siebie. Ja bardzo pozytywna ocene wystawiam TMP
    Worldwide, (wielokrotny kontakt osobisty, jestem pod wrazeniem profesjonalizmu
    konsultantow) ...natomiast na razie neutralna dostaje Notio PPA - za niepoprawnie
    dzialajace formularze rekrutacyjne i brak odpowiedzi na kilka e-maili... :-)

    Piszczie...
    Wojtek