PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencje doradztwa personalnego w W-wie › Re: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
  • Data: 2002-11-23 00:05:23
    Temat: Re: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    Od: "Robiz" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale moze jakos to bardziej uzasadnisz? Dlaczego pozytywni lub
    > negatywni?

    Prosze, oto uzasadnienie:
    TMP - duzy plus za kontakt i profesjonalizm;
    Grafton - to co wyzej, ale tam panuje wiekszy balagan (przynajmniej takie
    odnosze wrazenie);
    Go-Up - hmm... nigdy do nich nie wysylalem swojego CV (juz sam fakt, ze mnie
    jakos znalezli niezle mnie zdenerwowal - istnieje cos takiego jak ochrona
    danych osobowych), poza tym konsultanci tam pracujacy nie wygladaja na
    profesjonalistow;
    InfoStaff - czasami do nich pisze i efekt jest taki, ze albo sie nie
    odzywaja, albo automatycznie odsyla maila z ogolnikami: "dziekujemy za
    zainteresowanie, umiescilismy panskie dane w bazie... blah, blah, blah..." I
    to ma byc profesjonalizm? Lepiej by bylo gdyby nie odpisywali w ogole.

    Jesli chodzi o Antal Int. to slyszalem opinie kilku osob, ktore dzieki tej
    firmie dostaly naprawde dobra prace - podobno aktywnie szukaja pracy, itd,
    itp. Poniewaz, osobiscie nie korzystalem z ich uslug nie moge tego
    potwierdzic.

    PZDR;