PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencje doradztwa personalnego w W-wie › Re: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
  • Data: 2002-11-22 12:59:15
    Temat: Re: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    Od: "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie polecilabym PBA zero profesjonalizmu, miliony powtornych formularzy do
    wypelnienia. Nie sadze aby panienki odpowiedzialne za rekrutacje byly sie
    profesjonalistkami
    mnie np zaproszono na rozmowe po czy przedstawiono mi oferte firmy ktora
    sama nie wiedziala czy potrzebuje kogos zatrudniac. Charakter pracy ktora mi
    oferowano w zupelnosci mi nie odpowiadal, ale o to nikt sie nie pytal.
    Nadmienie iz moje CV nie dotarlo do nich droga odpowiedzi na oferte.
    Ponadto jest agencja chyba Accord na marszalkowskiej, ktora sie specjalizuje
    w wyszukiwaniu sekretarek, tam to juz byl koniec koncow.
    Podobalo mi sie za to w gip consulting i jakies dwa lata temu w Coopers
    a prace znalazlam z ogloszenia w prasie:-)