PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator sieci - jakie wynagrodzenie

  • 11. Data: 2007-07-16 13:47:19
    Temat: Re: Administrator sieci - jakie wynagrodzenie
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Chyba że będzie to ktos kto dostał solidny spadek po rodzicach i idzie do
    > pracy da zabicia wolnego czasu...

    Nie. Po prostu ktoś, kto mieszka z rodzicami.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-07-16 13:56:39
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Nie. Po prostu ktoś, kto mieszka z rodzicami.

    He, dobre. Jak ktoś mieszka z rodzicami to można mu mniej płacić. Może
    wszyscy zamieszkamy u rodziców i ulżymy pracodawcom. Zaczną wtedy tworzyć
    nowe miejsca pracy... Ale tylko dla tych co z rodzicami ...

    Krzysztof Wysocki

  • 13. Data: 2007-07-16 14:25:29
    Od: Artur Frydel <b...@l...bzyk.dyndns.org>

    kriss wrote:

    > He, dobre. Jak ktoś mieszka z rodzicami to można mu mniej płacić. Może
    > wszyscy zamieszkamy u rodziców i ulżymy pracodawcom. Zaczną wtedy tworzyć
    > nowe miejsca pracy... Ale tylko dla tych co z rodzicami ...

    Tzw. Administrator Sieci to pojęcie na tyle szerokie, że można zarabiać
    400zł, jak i 40 000zł. Wszystko zależy od skali i zakresu obowiązków.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel | http://bzyk.ples.pl
    "Always look on the bright side of life."

  • 14. Data: 2007-07-16 17:46:29
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "derek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje ze moj przyszly pracodawca tego nie czyta bo z takim
    > podejsciem do sprawy, takimi argumentami bedzie ciezko :(

    Spokojnie, AnyUser pracuje na umowę-zlecenie dla pewnej dużej konfederacji
    pracodawców i w jego obowiązkach jest rozsiewanie odpowiedniej propagandy
    płacowej :)

    e.

  • 15. Data: 2007-07-16 18:25:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f7ftg4$l2n$1@atlantis.news.tpi.pl kriss
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > He, dobre. Jak ktoś mieszka z rodzicami to można mu mniej płacić. Może
    > wszyscy zamieszkamy u rodziców i ulżymy pracodawcom. Zaczną wtedy tworzyć
    > nowe miejsca pracy... Ale tylko dla tych co z rodzicami ...
    Spytaj tego bredzącego osobnika ile wg niego można płacić komuś, kto ma po
    prostu sporo kasy (obojętne z jakiego źródła) i pracuje dla zabica czasu.
    Może zacznie bredzić o wolontariacie. ;)))

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-07-16 18:25:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnf9mvup.6u3.bzyk@lapt.bzyk.dyndns.org Artur Frydel
    <b...@l...bzyk.dyndns.org> pisze:

    > Tzw. Administrator Sieci to pojęcie na tyle szerokie, że można zarabiać
    > 400zł, jak i 40 000zł. Wszystko zależy od skali i zakresu obowiązków.
    Podstawowe informacje zostały podane w pierwszym poście wątkoczyńcy,
    wystarczyło czytać wątek, w którym sie zabiera głos.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-07-17 10:24:07
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

> [...]
    > prostu sporo kasy (obojętne z jakiego źródła) i pracuje dla zabica czasu.
    > Może zacznie bredzić o wolontariacie. ;)))

    Ty się śmiejesz z politowaniem, a on jest papugą pracodawcy... i bym się
    specjalnie nie zdziwił.
    Gdyby miał taką sposobność, to wykorzystywałby za darmo.
    Bez najmniejszych skrupułów.

  • 18. Data: 2007-07-17 11:08:43
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ty się śmiejesz z politowaniem, a on jest papugą pracodawcy... i bym się
    > specjalnie nie zdziwił.
    > Gdyby miał taką sposobność, to wykorzystywałby za darmo.
    > Bez najmniejszych skrupułów.

    najlepszy jest jego blog:)
    kawalek przeczytalem, ale jak zobaczylem stwierdzenie ze najlepszym
    kierownikiem jest polak(w domysle wyzyskiwacz:) a nie amerykanin(przyklad
    googla i ich podejsca do pracownika) a pozniej o tym ze trzeba wykorzystywac
    pracownika w 100% a najlepiej w 120% to mi sie juz komunizm przypomnial i
    200% normy :)

    wiec nie dziwi mnie ze pisze o placy minimalnej i o tym ze mozna tyrac
    takiego pracownika do granic mozliwosci byle by wyrobil norme:)

    ot prostackie podejscie wiekszosci polskich pracodawcow.
    cale szczescie ze sie to zmienia na lepsze....

    --
    pzdr
    piotrek

  • 19. Data: 2007-07-17 11:37:41
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    derek wrote:

    > Dodam ze nie jest to praca typu jak uruchomic Pani Krysi worda bo sobie
    > skasowala
    > ikonke z pulpitu.

    Racja. Potencjalny administrator bedzie musial czuwac nad calymi dwoma
    serwerami :)))

    Odpowiedzialnosc za funkcjonowanie sieci jest duza, jej
    > awaria
    > powoduje calkowity paraliz firmy (dzialalnosc produkcyjna) i spore straty..

    Demagogia... Jakby rzeczywiscie firma ponosila kolosalne straty z powodu
    problemow z jakims serwerem to by zainwestowala w cluster/mirroring
    serwerow, zwlaszcza ze ma ich 2 sztuki.

    > Jak mialbym brac to na siebie za taka kase to dziekuje.

    Zatem negocjuj. Tylko przygotuj sobie lepsze argumenty.

    Jacek

  • 20. Data: 2007-07-18 06:58:08
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszyscy zamieszkamy u rodziców i ulżymy pracodawcom. Zaczną wtedy tworzyć
    > nowe miejsca pracy... Ale tylko dla tych co z rodzicami ...

    To ja mam kolejną propozycje:) Płaćmy mniej tym co nie mają dzieci, bo mają
    mniejsze koszty utrzymania... A ci co nie mają samochodu albo psa też chyba
    powinni mniej zarabiać. Myślę że powrót do feudalizmu byłby najlepszą
    receptą na rozwój gospodarki. Ci mniej szlachetnie urodzeni (czyt. bez
    własnych biznesów) byliby zobowiązani do odrabiania pańszczyzny dla tych
    szlachetniej urodzonych i problem wysokich kosztów pracy znika (co najwyżej
    pracodawca dałby bułkę) a gospodarka zacznie się lawinowo rozwijać...

    pozdrawiam,
    Robi