PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci - jakie wynagrodzenie › Re: Administrator sieci - jakie wynagrodzenie
  • From: "Robi" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Administrator sieci - jakie wynagrodzenie
    Date: Wed, 18 Jul 2007 08:58:08 +0200

    Użytkownik "kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f7ftg4$l2n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > He, dobre. Jak ktoś mieszka z rodzicami to można mu mniej płacić. Może
    > wszyscy zamieszkamy u rodziców i ulżymy pracodawcom. Zaczną wtedy tworzyć
    > nowe miejsca pracy... Ale tylko dla tych co z rodzicami ...
    >

    > Pozdrawiam
    > =============================
    > Krzysztof Wysocki
    To ja mam kolejną propozycje:) Płaćmy mniej tym co nie mają dzieci, bo mają
    mniejsze koszty utrzymania... A ci co nie mają samochodu albo psa też chyba
    powinni mniej zarabiać. Myślę że powrót do feudalizmu byłby najlepszą
    receptą na rozwój gospodarki. Ci mniej szlachetnie urodzeni (czyt. bez
    własnych biznesów) byliby zobowiązani do odrabiania pańszczyzny dla tych
    szlachetniej urodzonych i problem wysokich kosztów pracy znika (co najwyżej
    pracodawca dałby bułkę) a gospodarka zacznie się lawinowo rozwijać...

    pozdrawiam,
    Robi