PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accenture rozmowa

  • 1. Data: 2007-11-02 18:55:10
    Temat: Accenture rozmowa
    Od: adama <a...@N...o2.pl>

    Witam,
    Byl ktos moze na rozmowie w accenture? WLasnie sie wybieram (stanowisko
    programista) i bylbym wdzieczny za wskazowki z czego sie ewentualnie
    przygotowac. Pani powiedziala, ze test jest ogolny... nie bardzo wiem co
    to znaczy...

    Bede wdzieczny za kontakt : aadama3<at>o2<dot>pl

    Adam

  • 2. Data: 2007-11-03 15:30:59
    Temat: Re: Accenture rozmowa
    Od: "D.Kostrzewski" <d...@t...pl>

    adama napisał(a):
> [...]
    > to znaczy...
    >
    > Bede wdzieczny za kontakt : aadama3<at>o2<dot>pl

    Bylem na takim tescie rok temu, ale z tego co wiem to sie nie wiele
    zmienil.Spodziewal sie testu przekrojowego.

    Ja mialem cos takiego
    - po kilka pytan z C/C++, C#, Java, VB
    - troche z administracji bazami danych (Oracle) - co to sa pliki
    kontrolne, SGA etc.
    - 2-3 tabele i napisac jakies zapytania SQL - chyba najwieksza czesc
    tego testu
    - podstawowe polecenia Unixa
    - przetlumaczenie tekstu z angielskiego na polski - dosc prosty

    Jak masz jeszcze jakies pytania to wal.

    --
    best regards
    Daniel

  • 3. Data: 2007-11-04 13:09:50
    Od: adama <a...@N...o2.pl>

    D.Kostrzewski wrote:

> [...]
    > tego testu
    > - podstawowe polecenia Unixa
    > - przetlumaczenie tekstu z angielskiego na polski - dosc prosty

    Dziekuje

  • 4. Data: 2010-01-28 15:48:26
    Od: "mixtype" <mixtype@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Cześć , możecie podać dokładniejsze pytania dotyczące c/c++,c# javy vb ??

    Będę wdzięczny za kontakt: m...@g...com
    bądź gg : 6655767