PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o kwalifikacje

  • 1. Data: 2007-11-02 17:57:26
    Temat: pytanie o kwalifikacje
    Od: "R." <g...@o...pl>

    witam
    pytanie moze byc nietypowe.
    chce zmienic prace - z powodow finansowych
    dotychczas sie zajmowałem:
    egzekucja administracyjna i sadowa, wspólpraca z komornikami sadowymi i
    skarbowymi, znajomosc kpa, kpc, wygrałem w sadzie z dłuznikiem w tzw skardze
    paulianskiej
    niestety wykształcenie mam takie niezbyt - nauki społeczne i polityczne
    ww. wspomnianej pracy - zajmje stanowisko st. inspektora i pracuje 11 lat
    poprzednio byłem informatykiem - zaczynałem jak byl na topie dos 3.0,
    pracowałem na programie pacioli 2000
    obecnie zaden z systemow nie stanowi dla mnie problemu - viste aktualnie
    uzytkuje
    dosyc dobra znajomosc excela i worda
    znam sie na obsłudze maszyn do makaronu itp
    prawo jazdy kat B

    i najwiekszy problem - mam chore nerki, posiadam co prawde III gr na stale
    ale dotychczas w poszukiwaniu pracy jej nie wykorzystywalem

    czy z takimi predyspozycjami sa szanse na znalezienie pracy ?
    R.

  • 2. Data: 2007-11-02 18:12:37
    Temat: Re: pytanie o kwalifikacje
    Od: "Taki tam pracownik..." <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > ale dotychczas w poszukiwaniu pracy jej nie wykorzystywalem
    >
    > czy z takimi predyspozycjami sa szanse na znalezienie pracy ?

    Cześć
    Jeżeli masz prawo jazdy i własny samochód to ja bym pomyślał nad
    zatrudnieniem się jako przedstawiciel handlowy. Niby brzydko to brzmi ale to
    nie koniecznie jest akwizycja. Znam człowieka który kwalifikacje miał prawie
    żadne, pracował za 800zł, postanowił zmienić pracę i zmienił. Teraz wyciąga
    4000 netto. Mój kolega konkretnie pracuje w Solid Security, jeździ po dużym
    mieście własnym samochodem i zbiera klientów. Jak masz łeb na karku to
    zarobisz. To nie jest reklama. Ja z tą firmą nie mam nic wspólnego :)

  • 3. Data: 2007-11-02 18:14:16
    Od: "R." <g...@o...pl>

    > Cześć
    > Jeżeli masz prawo jazdy i własny samochód

    mam prawo jazdy kat B