PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accenture

  • 1. Data: 2004-08-16 20:32:05
    Temat: Accenture
    Od: "Kruk" <k...@w...vectranet.pl>

    Bral ktos udzial w testach rekrutacyjnych organizowanych przez firme SHL
    (www.shl.com.pl) dla firmy Accenture?
    Jak to wyglada, mozesz sie tym ze mna odzielic??

    Kruk
    GG: 768780

  • 2. Data: 2004-08-16 21:02:09
    Temat: Re: Accenture
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    Ta firma to amatorzy, byłem ich klientem.
    Nic dobrego o nich nie moge powiedzieć

  • 3. Data: 2004-08-17 15:01:13
    Od: "quiEtus" <t...@c...o2.polska.pl>

    Użytkownik "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ta firma to amatorzy, byłem ich klientem.
    > Nic dobrego o nich nie moge powiedzieć

    Ja osobiście chciałbym u takich "amatorów" pracować...
    oni też prawie chcieli, ale po dwóch spotkaniach nie uzyskałem obiecanej
    informacji o decyzji (jakiejkolwiek!). Gdy zadzwoniłem w tej sprawie,
    powiedziano mi że będzie następne spotkanie i jestem wciąż w ich kręgu
    zainteresowań. Poproszono o cierpliwość.. i jestem cierpliwy do dziś (minęło
    prawie pół roku) ;)

    Generalnie jak dla mnie firma-marzenie, nie ukrywam.

  • 4. Data: 2004-08-17 18:00:22
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > Generalnie jak dla mnie firma-marzenie, nie ukrywam.
    oni są najlepsi jedynie w robieniu wizerunku dla potencjalnych
    kandydatów do pracy.

    jak spytałem informatyka od nich ile zarabia, to smiech na sali,
    a w dodatku udają angielski akcent, co dla mnie jest wyrazem
    maksymalnego buractwa!!!!

    RA

  • 5. Data: 2004-08-18 22:28:39
    Od: "Dracor" <d...@N...onet.pl>

    "quiEtus" <t...@c...o2.polska.pl> wrote in message

    > Generalnie jak dla mnie firma-marzenie, nie ukrywam.

    Ale ktora firme masz na mysli SHL czy Accenture?
    Jesli Accenture to ja mialem/mam podobna przygode ale z samym Accenture i
    ich HR'em -
    i czekam juz prawie rok ;)

    Dracor.