Kto szuka:
KOBYLARNIA S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Lokalizacja:
Zawiercie
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami;
- przygotowywanie zamówień i umów;
- tworzenie harmonogramu dostaw;
- koordynowanie dostaw i transportu;
- tworzenie raportów i analiz;
- możliwość pracy w delegacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe techniczne – budowlane, logistyczne lub ekonomiczne;
- znajomość i doświadczenie w branży budownictwa drogowego – warunek konieczny;
- umiejętności negocjacyjne i analityczne;
- dobra znajomość MS Excel i aplikacji biurowych;
- umiejętność prowadzenia rozmów handlowych;
- sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- samodzielność w realizowaniu zadań i umiejętność pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjność;
- kreatywność;
- prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:
- stabilność i atrakcyjne warunki zatrudnienia na umowę o pracę lub kontrakt;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
- możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »