Kto szuka:
Hutchinson Poland Sp. z o.o.
Stanowisko:
Inżynier Jakości ds. Klienta
Lokalizacja:
Łódź, ul. Lodowa 80/ 84
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zapewnienie komunikacji z klientem w fazie wdrożenia nowego wyrobu oraz w fazie życia seryjnego produktu
- Odpowiedzialność za terminową odpowiedź na reklamacje klienta w oparciu o analizę wykonaną przez wydział produkcyjny lub jakość projektu
- Negocjacji z klientem cele jakościowe w oparciu o ustalenia i cele wewnętrzne dywizji
- Negocjacji wymagań klienta i zapewnienie ich komunikacji w ramach organizacji (CSR i specyfikacje klienta)
- Uczestnictwo w audytach i wizytach klientów oraz komunikowanie klientowi planów działań korygujących po audytach
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość narzędzi analizy i rozwiązywania problemów
- Znajomość Pakietu Ms Office, w szczególności PowerPoint
- Mile widziana znajomość normy ISO 9001 oraz IATF 16949
- Mile widziana znajomość narzędzi jakościowych (CP, APQP, PPAP, FMEA, SPC) oraz HDS
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Zdobycie doświadczenia w środowisku związanym z przemysłem motoryzacyjnym
- Dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do programu Medicover Sport
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do kolonii dla dzieci, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki, karty przedpłacone z okazji Świąt)
- Premię za polecenia nowych pracowników
- Duży parking dla pracowników
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »