Kto szuka:
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Lokalizacja:
Ząbki
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Profesjonalna obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa,
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
- Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy,
- Przetwarzanie zamówień i reklamacji,
- Przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów,
- Dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi,
- Aktualizacja bazy danych klientów,
- Monitorowanie i raportowanie satysfakcji klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność,
- gotowość do pracy w trybie zmianowym:
- I zmiana: 4:00 - 12:00
- II zmiana: 10:00 - 18:00
- III zmiana: 12:00 - 20:00
- mile widziana znajomość programu WAPRO-Mag.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę,
- Praca stacjonarna: wygodne biuro i punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem,
- Super zarobki: atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość awansu: ścieżka kariery bez granic,
- Premie: system premiowy za osiągnięcia i wyniki,
- Przyjazna atmosfera: pracujemy w zgranym i wspierającym się zespole, a nasze motto brzmi : „ Kim jesteśmy? - Zwycięzcami ! ’’,
- Benefity: dofinansowanie do karty sportowej oraz do prywatnej opieki medycznej,
- Miejsce parkingowe: bezpłatny parking dla pracowników.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »