eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyspecjalista ds. obsługi klienta › francuskim, portugalskim

Znajdź oferty pracy

10 443 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
słowa kluczowe: francuskim portugalskim

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

  • Freelancerzy, czyli ponadprzeciętne zarobki bez wykształcenia?

    Freelancerzy, czyli ponadprzeciętne zarobki bez wykształcenia?

    Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

  • GUS: średnia krajowa w IV 2024 wyższa o 11,3% r/r

    GUS: średnia krajowa w IV 2024 wyższa o 11,3% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,3% wyższe r/r i wyniosło 8271,99 zł brutto.

  • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...