Kto szuka:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Stanowisko:
Starszy referent
Numer referencyjny:
150160
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
- Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
- Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
- Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
- Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
- Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
- Zaplecze socjalne
Zakres zadań
- Nadzoruje wdrażanie oraz stosowanie w podległych urzędach skarbowych procedur i standardów obsługi klienta i wsparcia podatnika, w celu poprawy jakości obsługi w podległych urzędach skarbowych.
- Sprawuje merytoryczny nadzór w podległych urzędach skarbowych w zakresie działań zwiększających stopień dobrowolnego wypełniania obowiązków podatkowych, w celu prawidłowej realizacji zadań przez urzędy.
- Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu standardów obsługi klientów oraz współtworzy, monitoruje i udoskonala wielokanałowe standardy w tym zakresie w celu poprawy jakości obsługi w podległych urzędach skarbowych
- Koordynuje wdrażanie i stosowanie rozwiązań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w celu poprawy jakości obsługi w podległych urzędach skarbowych.
- Nadzoruje i monitoruje urzędy skarbowe w zakresie potwierdzania profili zaufanych elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) w celu oceny i poprawy jakości obsługi klienta w urzędach skarbowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
- Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
- Umiejętność redagowania pism
- Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »