Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. transakcji nieruchomości komercyjnych
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Koordynacja i realizacja transakcji zakupu nieruchomości komercyjnych,
- Analizowanie rynku i lokalizacji pod kątem nowych inwestycji,
- Realizacja strategii ekspansji na terenie Polski,
- Prowadzenie negocjacji z różnymi stronami (sprzedawcy, maklerzy, urzędy),
- Samodzielne przygotowywanie i zawieranie umów kupna-sprzedaży,
- Raportowanie wyników do zarządu firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, prawo, zarządzanie, gospodarka nieruchomościami),
- Doświadczenie w branży nieruchomości jest dodatkowym atutem,
- Asertywność i nastawienie na sukces,
- Dyspozycyjność do podróży służbowych,
- Biegła znajomość MS Office, zwłaszcza Excel,
- Dobra znajomość języka niemieckiego,
- Gotowość do wprowadzenia do pracy w centrali firmy w Niemczech.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Możliwość udziału w ciekawych projektach i wydarzeniach branżowych,
- Wdrożenie onboardingowe i możliwości rozwoju,
- Pracę w innowacyjnej, inspirującej siedzibie,
- Wsparcie rodzinnego, dynamicznego zespołu z możliwością szybkiego podejmowania decyzji,
- Premie oraz benefity zdrowotne,
- Program poleceń pracowniczych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »