eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławSenior Customer Service Analyst

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Senior Customer Service Analyst

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Zadania:

  • Obsługa transakcji związanych z zamówieniami, ich statusem, zapytaniami klientów oraz reklamacjami
  • Współpraca z kluczowymi klientami w celu budowania relacji i optymalizacji jakości obsługi
  • Weryfikacja zamówień pod kątem zgodności z regulacjami firmy
  • Analiza procesów obsługi klienta i wdrażanie działań usprawniających (np. skrócenie czasu realizacji zamówień)
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji
  • Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą Salesforce
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości obsługi i wydajności procesów
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i optymalizacji procesów
  • Wsparcie w szkoleniach i wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba
  • Możliwość udziału w międzynarodowych delegacjach

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków: niemiecki, włoski, francuski, niderlandzki, hiszpański
  • Znajomość programów SAP i/lub Salesforce (lub pokrewnych)
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
  • Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania
Oferta:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
  • Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-01

do końca oferty: 29 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

Wypłacanie wynagrodzenia „pod stołem" w celu ukrycia dochodów pracownika i uniemożliwienia egzekucji komorniczej wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Niestety praktyka ta wciąż jest stosowana. Takie działania naruszają ...

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.