eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławCustomer Service Analyst

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Customer Service Analyst

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Zadania:

  • Obsługa klienta -  zarządzanie transakcjami klientów, w tym zamówieniami, statusem zamówień, zapytaniami, reklamacjami i dostawami
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem określonych kanałów komunikacji
  • Zarządzanie relacjami z klientami oraz procesem reklamacyjnym przy użyciu Salesforce
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi, m.in. sprzedaży, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
  • Przegląd zamówień pod kątem zgodności z warunkami firmy oraz analiza procesów obsługi w celu poprawy wydajności i skrócenia czasu realizacji zamówień
  • Przygotowywanie raportów, analiz i wskaźników jakościowych dla zespołów biznesowych
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych
  • Wsparcie w szkoleniach oraz wdrażaniu nowych rozwiązań przed i/lub po ich uruchomieniu
  • Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba

Wymagania:

  • 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Mile widziana znajomość jednego z wymienionych języków na poziomie B2: włoski, holenderski, francuski, niemiecki lub hiszpański
  • Mile widziana znajomość programów SAP i/lub Salesforce
  • Wykształcenie wyższe
Oferta:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
  • Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-22

do końca oferty: 38 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...

W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

Chęć poprawy własnej sytuacji ekonomicznej jest głównym powodem, dla którego pracownicy szukają dodatkowego zarobku poza miejscem stałego zatrudnienia. Według różnych danych sytuacja ta dotyczy nawet 30-40 proc. osób obecnych na rynku ...

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...