eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławInspektor ochrony danych

Kto szuka:

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Stanowisko:

Inspektor ochrony danych

Numer referencyjny:

DK.1100.26.2024

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:

  • wykonywanie obowiązków inspektora ochrony danych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach, a w szczególności:
    • informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem”, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 z późn. zm.) oraz innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tych sprawach,
    • monitorowanie przestrzegania rozporządzenia, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 z późn. zm.), innych przepisów Unii Europejskiej lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym w zakresie podziału obowiązków, działań zwiększających świadomość, szkoleń personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązanych z tym audytów,
    • udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania zgodnie z art. 35 rozporządzenia,
    • współpraca z organem nadzorczym,
    • pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 Rozporządzenia oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach związanych z ochroną danych osobowych.
  • wykonywanie czynności pracownika ds. organizacyjno-prawnych:
    • opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych: zarządzeń, poleceń, pism okólnych dotyczących zagadnień organizacyjnych oraz sposobu realizacji zadań przez komórki organizacyjne,
    • przygotowywanie projektów uchwał Senatu oraz zarządzeń Rektora i Kanclerza,
    • przygotowywanie projektów umów i projektów aneksów do umów,
    • przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw i rejestru upoważnień,
    • prowadzenie zbiorów wewnętrznych aktów prawnych jednostki, w tym uchwał Rady Uczelni i Senatu oraz zarządzeń Rektora i Kanclerza,
    • obsługa organizacyjna spraw związanych z zarządzaniem mieniem nieruchomym i ruchomym Akademii,
    • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznych,
    • prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków,
    • obsługa organizacyjna rzeczników dyscyplinarnych i komisji dyscyplinarnych,
    • przygotowywanie projektów pism w sprawach organizacyjno-prawnych,
    • prowadzenie ewidencji umów,
    • wykonywanie zadań Redaktora Naczelnego BIP oraz Administratora BIP,
    • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi oraz z ubezpieczeniami pracowników wyjeżdżających służbowo zagranicę,
    • archiwizacja dokumentacji wytworzonej na zajmowanym stanowisku pracy,
    • informowanie o zmianach stanu prawnego w zakresie działania Akademii,
    • wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
    • stałe zastępowanie pracownika Kancelarii Ogólnej.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (Windows oraz Word, Excel).

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-24

do końca oferty: 6 dni

pracodawca: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

Zbliża się koniec roku szkolnego i akademickiego. Wielu młodych ludzi już myśli o tym, żeby podjąć pracę, która pozwoli im wyjechać na wakacje czy dorobić z myślą o kolejnym roku na uczelni czy w szkole. Co wybrać - pracę dorywczą ...

Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...